Skip to main content
Beantwoord

Bedrag van factuur klopt niet

  • 27 december 2021
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

rainbowisland

Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?

Dat klopt niet.

Beste antwoord door Shaira

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Bekijk origineel

7 reacties

rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 9 reacties
  • 27 december 2021

??


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 28 december 2021

Goedemiddag @rainbowisland! Wist je dat Ben altijd achteraf factureert? Dus als de wijziging in december is ingegaan, zal je in januari het nieuwe maandbedrag betalen. Is je vraag hiermee beantwoord?


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 9 reacties
  • 28 december 2021

Nee, ik heb mijn abonnement eerder veranderd en zie geen verschil in mijn factuur.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 30 december 2021

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 9 reacties
  • 30 december 2021
Shaira schreef:

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

 done..


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 9 reacties
  • 31 december 2021
Shaira schreef:

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Ik heb je een privébericht gestuurd!


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2021

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen