Mijn simkaart is kapot. Werkt ook niet in andere telefoons.
Ik kan wel een vervangende bestellen, maar dat kost me €. 10,-?
Dit probleem van een niet werkende simkaart is niet van mij afkomstig.
Graag ontvang ik kosteloos een nieuwe. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.
Beste antwoord door Fatima
goedemiddag @BigFoot21 Wat ontzettend balen dat jouw simkaart opeens defect is. Dat is alles behalve handig natuurlijk. Ik kijk met jou mee. Kan je mij jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer sturen via een privebericht? Hartelijk dank alvast. Je mag mij ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger en/of Twitter mocht het via dit kanaal iets te lang duren.
goedemiddag @BigFoot21 Wat ontzettend balen dat jouw simkaart opeens defect is. Dat is alles behalve handig natuurlijk. Ik kijk met jou mee. Kan je mij jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer sturen via een privebericht? Hartelijk dank alvast. Je mag mij ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger en/of Twitter mocht het via dit kanaal iets te lang duren.
Goedemiddag @BigFoot21 Slim van je om alvast die vervangende simkaart online via jouw Ik Ben te bestellen. 👍🏼 Als jij mij via een privebericht jouw gegevens (zie hierboven) stuurt wil ik die 10 euro graag voor jou compenseren.
Hoi @BigFoot21 Jouw gegevens heb ik via een privebericht van jou mogen ontvangen, bedankt hiervoor. 🙏 Ik heb de kosten van de simkaart voor je gecompensserd. De verrekening van 10 euro zie jij terug op de factuur over juli welke in augustus pas verschijnt. Nog een hele mooie dag verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.