Skip to main content
Beantwoord

Storing Amersfoort

  • 20 november 2024
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 6 reacties

Waarom zie ik nergens dat er een storing in Amersfoort is?

Ik heb hier twee toestellen die geen verbinding meer hebben. Je kan klaarblijkelijk alleen bellen met de helpdesk, lekker handig als je geen bereik hebt.

De chatbot is totaal nutteloos, haal die maar weg. Alleen ergernis.

Beste antwoord door Ben Moderators

Ontzettend sorry voor het ongemak ​@Xites  Ik wil jou vragen hier even een kijkje te nemen. Hartelijk dank alvast!  Wat de chatbot betreft, typ als vraag direct Chat of Medewerker in de volgende keer, dan word jij gelijk doorgestuurd naar een medewerker van de chat. 

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 100 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2024

Ontzettend sorry voor het ongemak ​@Xites  Ik wil jou vragen hier even een kijkje te nemen. Hartelijk dank alvast!  Wat de chatbot betreft, typ als vraag direct Chat of Medewerker in de volgende keer, dan word jij gelijk doorgestuurd naar een medewerker van de chat. 

 

 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 6 reacties
  • 20 november 2024
Ben Moderators schreef:

Wat de chatbot betreft, typ als vraag direct Chat of Medewerker in de volgende keer, dan word jij gelijk doorgestuurd naar een medewerker van de chat. 

Nee, dat is kletskoek. Ik kreeg alleen de melding dat er geen medewerker was en dus moest bellen. Bovendien kwam de bot niet uit de kramp dat hij dacht dat ik iets in het buitenland bedoelde.

Het is gewoon prutswerk met die bot. Je kunt nog beter ChatGPT gebruiken, dan weet je tenminste vooraf dat je een hallucinerend antwoord krijgt.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen