Ik heb al eens contact gehad via de chat, maar het lijkt dat daar bijna nooit iemand actief op is. Hier 2 nummers actief sinds december/januari. Sinds januari ook odido thuis. In de ben app staat klanten oordeel "actief", maar extra MB die je met klantvoordeel krijgt staat op 0. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Ben Moderators
Hoi ​@Teleben Goed van jou om ons te berichten via de community! Wat apart dat jij geen extra MB’s krijgt ondanks de aanmelding? Kan jij controleren of het adres bij zowel Ben als Odido Internet Thuis exact hetzelfde is? Hebben jullie beiden ook een Ben databundel? Zo ja, dan hebben jullie recht op klantvoordeel, zie www.ben.nl/klantvoordeel Bericht mij anders via een privebericht, hier ontvang ik graag jouw naam, adres en geboortedatum. Bedankt alvast! 😊
Hoi ​@Teleben Goed van jou om ons te berichten via de community! Wat apart dat jij geen extra MB’s krijgt ondanks de aanmelding? Kan jij controleren of het adres bij zowel Ben als Odido Internet Thuis exact hetzelfde is? Hebben jullie beiden ook een Ben databundel? Zo ja, dan hebben jullie recht op klantvoordeel, zie www.ben.nl/klantvoordeel Bericht mij anders via een privebericht, hier ontvang ik graag jouw naam, adres en geboortedatum. Bedankt alvast! 😊
Hoi, ja beiden heb ik. In de App zie ik ook dat ik recht heb op klantvoordeel. Alleen bij het MB klantvoordeel staat 0. Zal even een bericht sturen. Bedankt!
Hoi ​@Teleben Sorry voor de late reactie. Kan jij ons berichten via de chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan kijken we snel mee!
Hoi ​@Teleben Sorry voor de late reactie. Kan jij ons berichten via de chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan kijken we snel mee!
Helaas is dat niet gelukt. Ook via de chat niemand bereikbaar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.