Skip to main content
Beantwoord

Problemen met inloggen Ik Ben

• 20 februari 2025
  • 0 reacties
  • 27 keer bekeken

Kan niet mijn account openen, wil graag wat internet bundel bij kopen

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@smoussmous Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 Wat balen dat het inloggen via de Ben app of via  www.ben.nl/inloggen niet lukt om MB extra te kunnen kopen. Kijk eens of het lukt door te klikken op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en/of www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Je ontvangt in jouw mail box direct de inloggegevens zodat jij weer kan inloggen. Hebben wij niet het juiste e-mailadres van jou in ons systeem?  Bericht mij dan snel via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via het gratis nummer 1200 of 0900 0401405. 

Bekijk origineel

0 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2025

Hoi ​@smoussmous Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 Wat balen dat het inloggen via de Ben app of via  www.ben.nl/inloggen niet lukt om MB extra te kunnen kopen. Kijk eens of het lukt door te klikken op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en/of www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Je ontvangt in jouw mail box direct de inloggegevens zodat jij weer kan inloggen. Hebben wij niet het juiste e-mailadres van jou in ons systeem?  Bericht mij dan snel via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via het gratis nummer 1200 of 0900 0401405. 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen