Kan niet mijn account openen, wil graag wat internet bundel bij kopen
Beste antwoord door Ben Moderators
Hoi @smoussmous Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 Wat balen dat het inloggen via de Ben app of via www.ben.nl/inloggen niet lukt om MB extra te kunnen kopen. Kijk eens of het lukt door te klikken op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en/of www.ben.nl/wachtwoord-vergeten Je ontvangt in jouw mail box direct de inloggegevens zodat jij weer kan inloggen. Hebben wij niet het juiste e-mailadres van jou in ons systeem? Bericht mij dan snel via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via het gratis nummer 1200 of 0900 0401405.
Hoi @smoussmous Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 Wat balen dat het inloggen via de Ben app of via www.ben.nl/inloggen niet lukt om MB extra te kunnen kopen. Kijk eens of het lukt door te klikken op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en/of www.ben.nl/wachtwoord-vergeten Je ontvangt in jouw mail box direct de inloggegevens zodat jij weer kan inloggen. Hebben wij niet het juiste e-mailadres van jou in ons systeem? Bericht mij dan snel via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via het gratis nummer 1200 of 0900 0401405.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.