Beantwoord

Alleen noodoproepen

  • 14 February 2019
  • 10 reacties
  • 1473 keer bekeken

Ik krijg de melding alleen noodoproepen, en vermoed dat dit te maken heeft met het verlengen van mijn abonnement.
Graag assistentie

icon

Beste antwoord door Romy 14 February 2019, 14:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Marlinda. Onhandig! Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?
Hallo, ikzelf kan wel bellen en internetten in het buitenland, maar mijn kind niet (sinds een maand een abonnement op mijn naam bij Ben). Hij krijgt de melding alleen noodoproepen. Kan dit gewijzigd worden? Alvast bedankt voor de reactie.
Mvgr Wendy
Reputatie 5
Badge +9
Hi @wendy1976! Goed dat je hier contact over opneemt. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Kun je het toestel over een kwartier eens opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
Beste Romy, het lijkt erop dat het gewerkt heeft. Mijn zoon kan internetten en bellen. Dank voor je reactie. Ik had vandaag trouwens iets geks. Ik kreeg binnen een minuut een melding van Ben dat ik 5, 10 en 20 euro over mijn bundel zit, terwijl ik Pauze aan heb staan. Op Mijn Ben kon ik trouwens niets raars ontdekken. Vreemd dat ik deze melding heb gekregen.
Ik zie nu trouwens dat ik in de maritieme service van Noorwegen bevind (wat vanmorgen zo was, maar inmiddels niet meer). Kan dat er mee te maken hebben? Zo ja, dan blijf ik het raar vinden dat de Pauze niet werkt, nu heb ik in ene een rekening van €26 extra. Ben ik niet zo blij mee.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @wendy1976. MB pauze werkt enkel in Nederland en de EU. Hier lees je meer informatie.

Graag contact ik kan alleen noodoproepen doen. Factuur alles is betaald. Misschien simkaart te oud?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Herma! Wat vreemd dat je alleen noodoproepen kunt doen. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Beste Merve dank voor je bericht. Het lukt niet om met de link pivebericht jou te antwoorden.

Groet,

Herma

Reputatie 5
Badge +6

Zou je het via de volgende link kunnen proberen:  Vragen & Discussies | Ben Community

Reageer