Beantwoord

Ben mijn Pukcode kwijt en kan niet op mijn ben vanwege onderhoud help.

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 638 keer bekeken

Kan niet op mijn ben voor mijn puk code.. heb alles al over hoop getrokken kan iemand alsjeblieft helpen heb mijn telefoon nodig morgen.. nummer is 06-[telefoonnummer verwijderd]

icon

Beste antwoord door Romy 15 January 2020, 15:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @sijmen111! Zoals je misschien had gelezen is ons systeem nog niet vrijgegeven waardoor je de pukcode niet kunt opvragen. Zou je mij in een privebericht je BCSC (staat in in bankafschrift en begint met 1.5) nummer willen doorgeven? Dan probeer ik je pukcode te achterhalen. Ik adviseer je om geen gevoelige gegevens openbaar te plaatsen.

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb nog niks mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

ik heb hetzelfde probleem. kan ik geholpen worden?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Delano! Ik heb je in dit topic verder geholpen. :blush:

Hallo daar,

Ik heb hetzelfde probleem ook nu, kan ik aan mijn puk code geholpen worden?

Groeten Judith

Reputatie 2
Badge +1

Hi @judithm82, wat vervelend dat je jouw pukcode niet hebt, kun je deze ook niet opzoeken in je IkBen omgeving?

Mocht je nog niet geholpen zijn help ik je graag verder zodat je weer gebruik kunt maken van je abonnement. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel. Als je hier je telefoonnummer, klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder. Daarnaast ontvang ik ook graag het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur.

Reageer