Beantwoord

Geen service bij nieuw abonnement

  • 29 September 2017
  • 9 reacties
  • 1071 keer bekeken

Misschien stel ik deze vraag dubbel. Hoe het ook zij:
vandaag is mijn nieuwe Sim-only abonnement bij Ben ingegaan (met nummerbehoud). Simkaart is ontgrendeld. Krijg de melding "geen service" .
Ook de simkaart van de "oude" provider geeft "geen service".
Kan dus helaas niet bellen.
icon

Beste antwoord door Rox 29 September 2017, 14:35

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi PeterJ! Wat onwijs balen en bovenal onhandig dat jij geen netwerk hebt op je nieuwe Ben simkaart! Ik ben meteen het systeem ingedokenen zie ook dat de simkaart nog geen verbinding heeft gemaakt met het netwerk. Ik wil je vragen om het simkaart nummer te controleren heb jij op dit moment de simkaart met simkaartnummer 8931162111706882641 in je telefoon zitten? Als dit het geval is wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon te stoppen om te kijken of je dan hetzelfde problem ervaart.
Beste Rox,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een ander simkaartnummer:
8931162112901792197
Misschien is het probleem dat dit mijn twee toegezonden simkaart is. De eerste heb ik nooit ontvangen
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah dan zit het hem daarin! De tweede simkaart moet namelijk handmatig geactiveerd worden! Ik heb dit dan ook direct voor je gedaan. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de activatie verwerken.
En geregeld.
Hartelijk dank & groet
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Peter! #Benervoorjou 😃 Heel veel plezier met je nieuwe Ben abonnement.

Goedemorgen,

Ook ik heb geen service bij mijn nieuwe simkaart. Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd maar de verificatiecode krijg ik dan niet omdat ik geen service heb. Kun je helpen?

Tamara 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tamara! Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! Omdat je voor nummerbehoud hebt gekozen moet deze eerst uitgevoerd worden voor jouw simkaart kan worden geactiveerd. Echter kunnen wij enkel een actief nummer overzetten! Is jouw nummer wat je wilt behouden nog actief bij de voorgaande provider? Dit is wel de bedoeling!

Beste Romy,

Dan denk ik dat het nummer niet meer actief is. Dan geen nummerbehoud, wat moet ik nu doen? Kunnen jullie haar nieuwe nummer op actief zetten?

Tamara 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tamara. Ik heb het nummer voor je geactiveerd. Je kunt het nummer op de Ben simkaart vandaag nog gebruiken!

Reageer