Beantwoord

geen service, Iphone activeren raadpleeg je aanbieder als dit probleem zich blijft voordoen

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 1640 keer bekeken

Wanneer de simkaart is geplaatst en pincode ingegeven, verschijnt er gelijk: geen service en vervolgens de melding: IPhone is niet geactiveerd, raadpleeg je aanbieder als dit probleem zich blijft voordoen. Betreft Iphone S6.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoor graag van u
icon

Beste antwoord door Merve 11 July 2019, 13:41

Bekijk origineel

4 reacties

Ook geeft hij in de instellingen aan onder netwerk: Simkaart niet geprovisioneerd.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Mark. Wat onhandig! Hoe ben je aan het toestel gekomen? Misschien zit er een simlock op.
Begreep van medewerker van ben, dat het te maken heeft met nummerbehoud en ingang van het nieuwe abonnement vanaf 12 augustus
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Wat fijn dat je weet waar het door komt. Ik zie inderdaad dat je pas 12 augustus gebruik kunt maken van jouw abonnement. Mocht je eerder willen gebruik maken van jouw abonnement, is het ook mogelijk om het tijdelijke nummer van Ben te laten activeren. Houdt er wel rekening mee dat je dan te maken krijgt met dubbele kosten omdat je ook nog betaald bij je huidige provider. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement.

Reageer