Beantwoord

geen simkaart melding

  • 30 July 2019
  • 7 reacties
  • 367 keer bekeken

Hallo,

door verlies heb ik voor 10 euro een nieuwe simkaart aangevraagd en opgestuurd gekregen. Geactiveerd en alles wat ik moest doen en nou geeft mijn I phone "geen simkaart" aan op de telefoon. Ik kan wel op wifi maar niet op 4G e.d. Ook al meerdere malen opnieuw opgestart... Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door Romy 31 July 2019, 15:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @Roodrob! Heb je jouw toestel al eens helemaal opnieuw opgestart?
Hoi Romy,

meerdere keren al, helaas...
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft geholpen!
Hoi Romy,
fijn om te lezen dat je ermee bezig bent.
Helaas, na een een nieuwe opstart nog steeds geen resultaat.
ik mag wel mijn eigen wachtwoord invoeren maar hij herkend nog steeds de simkaart niet.
zie ik iets over het hoofd?
Hij zou hem toch meteen moeten pakken. Ik hoef toch niets in mijn instellingen te doen?
Reputatie 5
Badge +9
Ik zie dat de simkaart wel geactiveerd is. Maar hij zou het inderdaad meteen moeten doen. Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen?
Hoi Romy,
ik heb mijn nieuwe simkaart kort uit mijn telefoon gehaald en weer teruggestopt. Inmiddels is het probleem verholpen en kan ik weer naar hartelust appen.
Dank voor je vriendelijke hulp.
Groet
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Roodrob. Ah, wat fijn om te lezen. Altijd vervelend als iets niet werkt hoe het zou moeten werken! Ik wens je nog een fijne dag 😊

Reageer