Skip to main content
Beantwoord

Puk code

• May 20, 2025
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

Jeroen Taams
Hoi, ik ben mijn puk code kwijt en kan nu niet in mijn telefoon, ik kan daardoor ook niet inloggen in Ik Ben om mijn puk code op te vragen. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemorgen ​@Ronny Amsterdam  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

7 reacties

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Jeroen Taams  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

Ronny Amsterdam

kan ook niet op mijn telefoon ben ook mijn puc codekwijt kan iemand mij helpen

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Goedemorgen ​@Ronny Amsterdam  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

Eline Mattheij

Kan iemand mij helpen met hetzelfde probleem als Jeroen Taams. Ik ben mijn puk code kwijt maar kan door 2 factor inlog niet inloggen in Ik Ben account.

Noura Van Schaijk

Ben ik heb jullie hulp nodig!!! Ik heb mijn puk code nodig maar kan jullie moeilijk bereiken!!!! Ik heb 17 uur geleden een bericht gestuurd via messenger maar nog steeds geen reactie, en veel andere opties zijn er niet zonder werkend telefoonabonnement. Dus graag jullie hulp 

Lisa Savonije - van Delft

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Graag reactie, want in contact komen met jullie hierover is heel moeilijk op dit moment.

Kamel Essabane

Ik heb hetzelfde pronleem. Graag reactie.