Skip to main content
Beantwoord

PUK code werkt niet

  • May 24, 2025
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Mirjam Boerop

Mijn sim was geblokkeerd en ik heb de pukcode ingevoerd. Dat gaat goed alleen daarna vraagt hij een nieuwe pincode in te voeren en dan ga ik weer terug naar het begin waar er staat foute puckode 

 

Beste antwoord door Ben Moderators

Hi ​@Mirjam Boerop Bedankt voor het openen van dit topic. Op het moment dat jij de PUK code invult op je telefoon, vraagt je teleofon om een nieuwe 4 cijferige PIN code aan te maken, je mag niet de oude PIN code invullen. Zodra je dit gedaan hebt vraagt je telefoon nog een keer om de PUK code in te vullen en nog een keer om je nieuwe PIN code in te vullen. Hierna kan jij pas je Ben simkaart ontgrendelen en weer gebruik maken van je telefoon. Ik hoop dat het zo wel gaat lukken!

 

De PIN/PUK vind je op www.ben.nl/inloggen en ook op het kaartje waar je je nieuwe Ben simkaart destijds uit hebt gehaald. 

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Hi ​@Mirjam Boerop Bedankt voor het openen van dit topic. Op het moment dat jij de PUK code invult op je telefoon, vraagt je teleofon om een nieuwe 4 cijferige PIN code aan te maken, je mag niet de oude PIN code invullen. Zodra je dit gedaan hebt vraagt je telefoon nog een keer om de PUK code in te vullen en nog een keer om je nieuwe PIN code in te vullen. Hierna kan jij pas je Ben simkaart ontgrendelen en weer gebruik maken van je telefoon. Ik hoop dat het zo wel gaat lukken!

 

De PIN/PUK vind je op www.ben.nl/inloggen en ook op het kaartje waar je je nieuwe Ben simkaart destijds uit hebt gehaald.