Beantwoord
Simkaart
Dag ben,
ik heb een nieuwe simkaart mogen ontvangen (mijn huidige heeft het begeven) maar ik kan hem niet activeren omdat er geen informatie op de website staat bij het kopje "activeren simkaart"
ik heb een nieuwe simkaart mogen ontvangen (mijn huidige heeft het begeven) maar ik kan hem niet activeren omdat er geen informatie op de website staat bij het kopje "activeren simkaart"
Beste antwoord door Johrick
Hi Meikedevries,
Je kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:
Bekijk origineelJe kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:
- Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
- Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
- Vervolgens voor "Activeren simkaart".
- Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.