Skip to main content
Beantwoord

Simkaart

  • 19 januari 2019
  • 2 reacties
  • 244 keer bekeken

Dag ben,

ik heb een nieuwe simkaart mogen ontvangen (mijn huidige heeft het begeven) maar ik kan hem niet activeren omdat er geen informatie op de website staat bij het kopje "activeren simkaart"

Beste antwoord door Johrick

Hi Meikedevries,

Je kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het je lukt! Fijn weekend verder πŸ˜‰
Bekijk origineel

2 reacties

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2019
Hi Meikedevries,

Je kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het je lukt! Fijn weekend verder πŸ˜‰

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 21 januari 2019
Hi Meike, ik zie dat het inmiddels gelukt is om de simkaart te laten activeren, super! Als je verder nog vragen hebt horen wij dat graag ☺️

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen