Skip to main content

geachte lezer,

mijn nieuwe Ben abonnement was gepland in te gaan op 28 maart 2020.

Vandaag is het de 29ste, en ik ben er eens voor gaan zitten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn een abonnement te activeren. Niets is minder waar!

Ik heb ‘geen service’, en bij Netwerk van mijn iphone staat dat de Simkaart niet is geprovisioneerd.

Verder kom ik niet, en verwacht een oplossing van jullie.

>edit: persoonsgegevens verwijderd]

Graag hoor ik snel van jullie.

Met vriendelijke groet,

Cor Segers

Hi Cor, bedankt voor jouw berichtje. Ik zie hier dat jouw nummer vandaag is overgezet. Je hebt tot vandaag gebruik kunnen maken van jouw oude abonnement. Sorry voor de vertraging, wij kunnen geen nummerbehoud uitvoeren in het weekend in verband met de bereikaarheid van de klantenservice. Wij zetten nummers altijd over van maandag t/m vrijdag 09.00-18.00. Wanneer er dan iets mis gaat kun je meteen contact zoeken met de klantenservice. Is inmiddels wel al alles gelukt?


Hi Cor. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!


Reageer