Beantwoord

simkaart suspend na activeren

  • 20 December 2019
  • 8 reacties
  • 1144 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb mijn vervangende simkaart via de website van Ben geprobeerd te activeren. De huidige status is "suspend". Ik kan er nog niet mee bellen.

Mijn vorige simkaart heb ik geblokkeerd omdat ik hem verloren ben. Ik las op het forum dat er een extra deblokkering moet plaats vinden om de vervangende simkaart te activeren. Kunt u daarvoor zorgen?
 

 

icon

Beste antwoord door Romy 23 December 2019, 09:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Goed dat je contact met ons opneemt. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw simkaart nu activeren!

top

 

Nieuwe simkaart gekregen na verliezen en blokkeren oude telefoon. Sim geactiveerd maar staat nog op suspend.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jedidja! Wat fijn dat je een nieuwe simkaart hebt. Ik heb blokkade er van af gehaald. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een fijne dag!

Helaas, na herstarten (en herstarten, en herstarten…..) nog steeds “geen service”. Sim blijft geblokkeerd.

Reputatie 5
Badge +9

Ik help je graag verder! Kan je me in een privé bericht de laatste 4 cijfers van het 19 cijferige simkaartnummer verstrekken?

Ik heb hetzelfde probleem. Telefoon en pinpas zijn laatst gestolen. Heb de nieuwe simkaart gactiveerd, maar niks werkt en ok ben staat "status: suspend”. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @magalisiri2000! Wat onhandig dat je hier ook tegenaan loopt. Stuur mij gerust een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer. Dan help ik je graag verder. Ik wens je een fijne dag!

Reageer