Beantwoord

Simkaart werkt niet goed meer

  • 26 September 2019
  • 23 reacties
  • 1948 keer bekeken

Hallo,

Mijn Ben simkaart werkt niet goed in mijn iPhone 11. Na een tijdje geeft het toestel aan dat er geen simkaart in zit. Andere simkaarten werken wel in het toestel.

Ik denk dat dit probleem aan de simkaart ligt, zou u mij een nieuwe kunnen sturen?

Mvg,
Gijs
icon

Beste antwoord door Romy 3 October 2019, 08:28

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?
Hoi Merve,
Ik heb het geprobeerd in mijn oude Samsung A5 2017, hier werkt hij helaas ook niet in. Heeft u mogelijk nog meer oplossingen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Super! Bedankt voor de goeie service!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan 🙂

Goedemorgen mensen van Ben,

mijn simkaart heeft hetzelfde probleem! Ik heb de simkaart ook geprobeerd in twee andere telefoons, een Samsung en een andere iphone.

De simkaart viel de afgelopen weken al eerder uit, maar dan kreeg het weer werkend. Nu niet meer!

Zouden jullie mij ook een nieuwe simkaart kunnen sturen?

alvast bedankt,

Remi

Reputatie 5
Badge +9

Hi Remi, jeetje dat is echt balen! Ik heb je een simkaart verzonden!

Dankjewel Romy!

Remi

Ik hoop dat ik hier goed zit, ervaar namelijk hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het aan mijn verouderde mobiel lag aangezien de simkaart soms wel en soms niet werkte (gevonden werd) terwijl ik 'm nooit verplaatste, maar zojuist 'n gloednieuwe mobiel gekocht en daar werkt die ook niet :(

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zou je mij in een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.

Hi! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zou je mij in een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.

Heb ik geprobeerd, maar geeft aan niet te kunnen tenzij jij mij volgt...?

 

Update: is gelukt, pvm verstuurd

Ik heb meerdere priveberichten toegestuurd met alle gevraagde info. Wat is gebruikelijke tijd voordat reactie volgt?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Meijer! Ik zie nog geen privé bericht terug. Heb je het gedaan door op de link te klikken die mijn collega heeft verzonden? Ik denk dat je het naar haar privé account hebt verzonden dan.

Hi Romy,

Ik heb hetzelfde probleem! Mijn simkaart begon steeds slechter te werken. Na verloop van tijd ben ik mn service volledig verloren. Ik heb andere simkaarten in mijn telefoon geprobeerd en deze werken allemaal. Verder werkt mijn simkaart niet in andere telefoons die wel goed simkaarten kunnen herkennen. Zou u mij ook een nieuwe op kunnen sturen?

 

Met vriendelijke groet,

Wessel

Reputatie 5
Badge +9

Hi wvrijmoeth! Goed dat je contact opneemt! Dat is niet fijn, krijg je toevallig ook een mogelijkheid om de pincode in te voeren wanneer je de simkaart plaatst of iets van een melding? Zo ja, wat krijg je dan? Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel? Ik hoor graag van je!

Hoi Romy,

Bedankt voor je snelle reactie. In 1 telefoon werd de simkaart niet herkend. In twee andere (nieuwer telefoons) werd de simkaart herkend en kon ik wel mijn pincode intoetsen, maar heb ik vervolgens geen service (Mijn pincode klopt ook gewoon bij intoetsen). Met twee andere Ben simkaarten van familie en vrienden heb ik met mijn eigen toestel wel bereik op dezelfde plek. Kortom, toestel werkt naar behoren, simkaart werkt niet meer in verschillende telefoons (soms wel herkend, soms niet, maar sowieso geen service).

Groeten, Wessel

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wessel! Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden. Ik hoop dat je deze snel binnen hebt! Een fijn weekend alvast :blush:

Beste Romy,

Fijn dat een kapotte simkaart kosteloos vervangen kan worden! Pluspunten voor jullie organisatie. Ik zie hem wel verschijnen!

Groeten, Wessel

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wessel, graag gedaan! Bedankt voor het compliment, heeft het verschil mogen maken? :)

Hoi Romy! Ik wacht nog geduldig op de simkaart. Tot zoverre hop ik nog van WiFi punt naar WiFi punt. Ik verwacht hem snel, want het kon 3-5 werkdagen duren. 
 

groeten, Wessel

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wessel. Jeetje, wat onhandig dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken leveren wij de simkaart altijd binnen 1-2 werkdagen, maar in het uiterste geval kan dit 5 werkdagen in beslag nemen. Neem vooral contact met me op wanneer je deze morgen nog niet hebt ontvangen dan ga ik er voor je achteraan! Sorry dat je al zo lang aan het wachten bent. :disappointed_relieved:

Hoi,

Ook hier een nieuwe Samsung (2 mnd oud) met een nieuwe simkaart (idem) die steeds opnieuw niet herkend wordt waardoor niet-functionele telefoon sinds twee dagen.

Hoor graag wat er aan te doen is!

Alvast dank.
 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mari10. Dat is natuurlijk niet handig! Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel?

Reageer