Beantwoord

Simkaartgegevens overzetten?

  • 18 January 2019
  • 2 reacties
  • 285 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 1 reactie
Hallo,
Ik heb 3 dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht en ik zou graag de informatie van oude simkaart over willen zetten op mijn nieuwe simkaart. Mijn oude simkaart had eerst een ander formaat dus is hij kleiner geknipt (en past nu ook niet meer in mijn oude telefoon). Beide simkaarten zitten nu in mijn nieuwe telefoon en volgens mij doen ze het allebei niet. Mijn mobiele nummer is al wel overgezet op de nieuwe simkaart alleen kan ik zelf niet naar andere mensen bellen. Mijn vraag is: hoe kan ik mijn oude simkaart gegevens overzetten op de nieuwe simkaart?

groetjes 🏵️
icon

Beste antwoord door Johrick 20 January 2019, 12:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi Nea,

Wat leuk een nieuwe telefoon! Welke heb je gekozen?

Meestal als jij je nieuwe telefoon hebt en je doet hem voor het eerst aan, kan je kiezen om alle bestanden die op je oude telefoon stonden direct over te zetten!

Ik hoop dat je eruit komt, fijn weekend verder. En geniet van je nieuwe telefoon
Reputatie 3
Badge +2
Hi Nia, wat apart dat je nog geen gebruik kan maken van je Ben simkaart! Gebruik je de simkaart dat eindigt op 547?

En je kunt inderdaad vaak bij het opstarten de bestanden overzetten! Wat je anders ook kunt doen is de gegevens van je oude mobiel opslaan op je Gmail-account en daarmee inloggen op je nieuwe toestel. Dan kun je te allen tijde bij je gegevens ☺️

Reageer