Beantwoord

Waarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel?

  • 26 October 2020
  • 6 reacties
  • 478 keer bekeken

Waarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel? vind ik vervelend!

icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 26 October 2020, 19:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat is de pincode van je sim, wel zo veilig toch dat je deze moet ingeven.

 

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @henkos!

Bedankt voor je bericht. Wat Richard inderdaad aangeeft, als je jouw telefoon opnieuw start moet je jouw simkaart opnieuw ontgrendelen in verband met veiligheid. De code kun je niet weghalen bij het herstarten, maar in de instellingen van je toestel kun je meestal wel je eigen pincode ingeven. Hopelijk maakt dit het herstarten al makkelijker!

Reputatie 4
Badge +4

@Jolijn de reactie klopt niet helemaal van jou, @Richard_Claassen reactie klopt wat beter.

@henkos 

Waarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel? vind ik vervelend!

Bij een telefoon is dit een standaard ingestelde beveiliging om misbruik van je 06 te voorkomen bijvoorbeeld bij diefstal. Je kunt de vraag om de  simkaart pincode uitzetten bij instellingen, beveiliging. Of ik dat zou aanraden is een ander hoofdstuk. 

Reputatie 6
Badge +3

@Jolijn de reactie klopt niet helemaal van jou, @Richard_Claassen reactie klopt wat beter.

@henkos

Waarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel? vind ik vervelend!

Bij een telefoon is dit een standaard ingestelde beveiliging om misbruik van je 06 te voorkomen bijvoorbeeld bij diefstal. Je kunt de vraag om de  simkaart pincode uitzetten bij instellingen, beveiliging. Of ik dat zou aanraden is een ander hoofdstuk. 

Blij dat mijn reactie toch wat beter klopt. 

Fijne dag allemaal, groet Richard 

Reputatie 4
Badge +4

Wat oploskoffie kan wonderen doen. 😉

Reputatie 6
Badge +3

Wat oploskoffie kan wonderen doen. 😉

Hahaahah zo kom je de dag wel door! 

Reageer