Beantwoord

Wifi bellen met de Motorola G73 5G

  • 23 May 2023
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties

Ik heb een Motorola G73 gekocht. Graag wil ik de optie WiFi bellen aanzetten. Het toestel ondersteund dit. In combinatie met mijn Ben simkaart is de optie Wifi bellen niet zichtbaar in het menu. Als ik mijn simkaart in een ouder toestel (Motorola G60) doe is de optie wel te zien. Hoe op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door Fatima 25 May 2023, 09:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Wolk  Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Kan je contact opnemen met onze klantensservice? Dan zetten wij de simkaartinstellingen goed op je abonnement, het lijkt er namelijk op dat er iets niet goed staat. Tot snel! 

Beste Fatima,

ik heb afgelopen donderdag via de chat contact gehad met een collega. Die kon mij niet verder helpen en zou het 1 en ander uitzoeken. Ik had vrijdag een belafspraak met haar. Ik ben niet teruggebeld. Ik ben inmiddels al bijna 2 weken bezig en heb meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te zoeken. Het is echter zo druk dat ik er niet doorheen kom. De chat is praktisch niet bereikbaar (donderdag was pas de eerste keer dat ik er doorheen kwam vanwege drukte) en ook op het contactformulier komt geen enkele reactie. Ik ben momenteel erg ontevreden over Ben en de wijze waarop dit wordt afgehandeld.  Wat kun jij voor mij betekenen via dit forum?  

Reputatie 4
Badge +1

Sorry voor al het ongemak @Wolk Dat is niet hoe het hoort natuurlijk.  Op de community zijn wij er helaas niet altijd, dus ik ga mijn best doen voor je. Lukt het echt niet via 0900 0401405? Het kan soms druk zijn, vooral nu net na Pinksteren maar gelukkig is het bellen kosteloos via jouw Ben simkaart. Stuur mij anders jouw gegevens zoals jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer via een privebericht dan kan ik snel nog even met je meekijken. Hartelijk dank alvast! 💙

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Wolk! Bedankt voor je privébericht. Mijn collega had je via de mail geadviseerd om de instellingen van het toestel aan te passen. Heb je dit ook geprobeerd? Zo niet, zou je de volgende instellingen kunnen aanpassen:

Open de app Telefoon .
Tik op Meer. Instellingen.
Tik op Gesprekken.
Tik op Bellen via wifi.

 

Ik hoor graag of het heeft gewerkt!

Hoi Merve,

 

ik heb geen mail gehad met de vraag om de instellingen aan te passen. Helaas is de optie bellen via WiFi niet zichtbaar in mijn instellingen menu. Dit is waarom ik ook een berichtje heb geplaatst. Zie ook mijn eerdere bericht. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Wolk  Kan jij op https://www.ben.nl/4g-wifi-bellen nakijken of jouw telefoon wifibellen wel met zekerheid ondersteunt ondanks dat dit een nieuwere model is? Je kan anders het beste contact opnemen met de klantenservice van Motorola. Je geeft immers aan dat je de functie niet zichtbaar is bij de instellingen op je telefoon. Bij ons staan jouw simkaartinstellingen verder goed. Hier ligt het dus niet aan. 

 

Reageer