Skip to main content
Beantwoord

Contact via de Chat klantenservice

• 11 april 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Iedere keer als ik naar de webpagina van de ben chatservice om mijn puk code aan te vragen leidt hij mij weer om naar de zelfde pagina. Bellen of inloggen zijn geen mogelijkheden, want mijn telefoon is geblokkeerd. 

Beste antwoord door Ben Moderators

@melvinL  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

Bekijk origineel

Bram Verheijen

Hier het zelfde en omdat we via mijn facebook contact opnemen omdat we niet in de ben account kunnen komen vanwegen die vervelende sms moeten we maar bellen.

en bellen kan alleen tussen 08:00 en 17:00 van maandag tot vrijdag terwijl we dan bijna nooit kunnen bellen.

de service mag wel beter bij ben.

Ben Moderators
Administrator

Goedenavond ​@Bram Verheijen ​@melvinL De Ben chat is inderdaad enkel via de Ik Ben omgeving te bereiken. www.ben.nl/inloggen Je kan ons tot 21 uur berichten via Messenger en X mocht het via de chat niet lukken. www.ben.nl/service/contact Kan ik jullie misschien ergens mee helpen? 😊 

Ben Moderators
Administrator

@melvinL  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

Ben Moderators
Administrator

@Bram Verheijen   Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen