Leuk dat je op onze community terecht bent gekomen. In dit topic lees je meer over de veelgestelde vragen van de afgelopen periode. Veel zaken kun je namelijk zelf regelen via jouw Ben app of de Ik Ben pagina. Hier vind je een overzicht van de mogelijkheden. Daarnaast vind je een overzicht van lopende zaken die belangrijk zijn om te weten.
Instructies
- Melding ‘Google is gestopt’, hoe op te lossen?
- App downloaden op jouw telefoon
- Sluimertijd op mijn Huawei verlengen
- Oplossen van problemen met mobiel internet
Veelgestelde vragen
- Hoe werkt nummerbehoud?
- Het contract op naam zetten van iemand anders, contractovername
- Ik kan de factuur deze maand niet betalen, wat nu? Betalingsregeling
- Ik wil mijn IBAN wijzigen, kan dit? Zie IBAN wijzigen
- Ik wil mijn nummers in dezelfde IkBen omgeving, samenvoegen klantenkaarten.
- Ik sta onder bewind, wat is er mogelijk? Onder bewind staan
- Ik zoek mijn PIN en PUK code, waar vind ik deze? Vind jouw PIN/PUK
- Ik heb WLAN Call in beeld, wat betekent dat?
- Gebeld door onbekend buitenlands nummer, wat is dit?
- Alles over gebruik in de EU
- Meer informatie over scammers, fraudeurs en oplichters
- Wat kan ik doen als ik geen/weinig bereik heb?
Heb je een andere vraag? Stel deze gerust in een eigen topic!