Skip to main content
Beantwoord

e-SIM werkt niet

• 19 maart 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Meerdere keren geprobeerd, met meerdere e-sims, ook met de Ben-chat-helpdesk erbij, maar de e-sim lijkt niet te werken op mijn Google Pixel 9 Pro.

E-sim aanvragen gaat prima, activeren via sms-code ook. Toevoegen heb ik zowel via de QR-code als handmatig gedaan en dat gaat ook nog goed: mijn telefoon kan de e-sim toevoegen. Maar dan kan ik geen verbinding maken met het Ben-netwerk, en heb dus geen bereik. Ook na meerdere keren opnieuw opstarten niet.

Nog andere tips?

Beste antwoord door martin594189413214654

Het is gelukt .!! 

Bedankt

Bekijk origineel

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@martin594189413214654  Dat is spijtig om te horen natuurlijk! Kan jij via www.ben.nl/toestelhulp klikken op Internet Handmatig Instellen en de stappen volgen om zo de APN instellingen op jouw telefoon te controlen en goed te zetten? Ik vermoed dat het hiermee te maken kan hebben. Succes! 

Het is gelukt .!! 

Bedankt

Ben Moderators
Administrator

Wat fijn dat de APN instellingen weer goed staan en het probleem zo verholpen is. 🙌🏼 Nog een hele fijne dag gewenst @martin594189413214654 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen