Sticky

Welkom op de community

  • 27 June 2016
  • 113 reacties
  • 12763 keer bekeken

Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties
Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

113 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Tiny. @Tineke50

Leuk dat je jezelf hier voorstelt en goedemorgen.
Meerdere reacties over hetzelfde onderwerp is niet nodig, je wordt geholpen. Omdat je hier de meeste informatie geeft zal ik hier proberen jou zo goed mogelijk te adviseren.

Je hebt een ouderwetse Nokia met een T-Mobile prepaid simkaart, ik vermoed alleen bellen en sms functie.
Om te beginnen, de telefoon niks mis mee prima merk en telefoon. Maar houdt er wel rekening mee dat 15-10-2020 T-mobile stopt met 2G. Dit is voor jou een belangrijk punt dus ik zou bijtijds informatie inwinnen welke telefoon dan wel werkt.

Schaf je t.z.t. een andere telefoon aan heb je waarschijnlijk een ander formaat simkaart nodig.

Verder zijn Ben en T-Mobile 2 afzonderlijke bedrijven met een eigen administratie.
Al is Ben een dochter van T-Mobile en maakt deze gebruik van dat netwerk.

Ik zou een my t-mobile account aanmaken op T-mobile zodat je je gegevens, instellingen, beltegoed kunt controleren mocht dat nog niet zijn gedaan.
Het 0900 vraagstuk is dus ook voor T-mobile.

En bij vragen bijvoorbeeld ook je inschrijven op de community van T-Mobile en daar informeren, even een shop van T-mobile binnenlopen.

Succes!

Groet
Snoeshaantje.
Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

Ik ben Rob, 'mobiele leek' met veel sport hobbys en ben muziekliefhebber. Heb wat tijd nodig gehad om te wennen aan mijn Huawei P20 Lite maar dat loopt nu..
Reputatie 5
Badge +9
Hi @lenenmik! Ik zag je topic net voorbij komen en zie nu dat je je ook hebt voorgesteld, wat leuk! Wat voor sporten beoefen je zoal? Mocht je ooit tegen een Huawei probleem aanlopen, kun je altijd een topic openen met jouw vraag. Mochten wij het niet weten, hebben we altijd onze Superuser @Richard_Claassen nog. Hij is niet alleen groot fan van Huawei, maar ook een alles kenner op het gebied van dit merk #bengeweldig 😁
Fijn te weten dat er ook Huawei kenners zijn, erg handig 😊. Voetbal en tennis met name, beetje padel erbij en met de hond wandelen zijn mijn hobbys en sporten. Goed dat er een forum is bij BEN, maakt dat je sneller en makkelijker een antwoord kunt krijgen! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Ah, wat leuk! Ik ben zelf een korfballer, maar voetbal en tennis vind ik ook erg leuk. Alhoewel ik tennis wel erg moeilijk vind haha. Ja, zeker handig! Zo hoef je nooit met vragen te zitten ☺️
Badge

Hallo

Ben er net bij…

Bedankt..

 

Groeten Willemien

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Willemien! Welkom op de community! 

 

 

Badge

Hallo Romy

 

Bedankt voor je leuke welkom!

We gaan t zien..

 

Groeten Willemien

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Mocht je vragen hebben of tips weet je me te vinden! 

Hallo,

Ik ben Frans, en ga hoogstwaarschijnlijk de overstap maken van Simpel naar Ben.

Ik ben met een mobiel begonnen Philips Diga (1997) met een abonnement bij Libertel (Nu Vodafone) heel lang bij Vodafone gezeten, 2,5 jaar geleden overgestapt naar Simpel met een sim-only, maar nu is mijn mobiel op het randje van overlijden, en zag bij Ben leuke prijzen

mvg

Frans

Reputatie 5
Badge +9

Hi Frans, wat leuk dat je je hebt voorgesteld in ons voorstel topic :grin: Ik ben Romy, een van de moderators op de community. Wij kunnen niet wachten om jou als klant te verwelkomen. Ik zag dat je al lekker druk was op ons mooie forum, alleen maar leuk! Mocht je graag samen willen bestellen met één van mijn collega's kun je altijd bellen naar 0800-2462468. Zij kunnen je altijd wat meer vertellen over onze acties!

 

 

Reputatie 3

Hallo allen,

Laat ik ook eens proberen mij voor te stellen. Ik ben een man van middelbare leeftijd en ben woonachtig in de Flevopolder.

Sinds kort, ik denk een week of 2 a 3, ben ik actief op dit forum. Ik zit nu nog bij Simyo, maar ga op 11 januari of op 12 januari over. Zowel Ben als Simyo noemen verschillende datums in hun e-mails hetgeen tamelijk verwarrend is en ik nu niet weet op welke dag ik nu mijn Ben-sim bij mij moet meenemen (zie hier), waardoor ik dan maar beide dagen mijn Ben-sim mee neem.

Ik heb een erg lange tijd bij Simyo gezeten en ben daar heel actief op het forum, waardoor ik net als enkele mede-forummers de ‘titel’ Forum Expert kreeg. Waarom ik dan nu na al die jaren overstap? Simyo moeheid! Simyo was destijds een enorme pionier, maar staat de laatste jaren helemaal stil. Er gebeurt, naast het verhogen van de prijzen, helemaal niets. Ik hoop dat het gras aan de andere kant van de heuvels, bij Ben in mijn geval, ook echt groener is. Maar de start is vooralsnog geen voorbeeldige met de tegensprekende startdata.

Edit:

@Snoeshaantje Zoals ik al dacht/verwachtte, doordat je avatar mij al bekend voor kwam en je mij zojuist een PB stuurde, wij kennen elkaar van de vorige provider. 

NB Omdat je alleen reacties/antwoorden kunt/wil krijgen van leden die je volgt, kan ik je PB niet beantwoorden 😉

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @RicoK 

Zoals je al zegt, we kennen elkaar. Ik heb beide topics gelezen op beide fora.

Ik had niet in de gaten dat ik pm met restricties had ingesteld. In het verleden ooit een pm gehad van een spammer. Inmiddels heb ik het aangepast.

Welkom op de community.

 

Reageer