Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik opheusden

• 13 maart 2019
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik woon in Opheusden en het voeren van telefoongesprekken thuis met Ben is echt een ramp. Verbinding valt weg, gesprek is niet verstaanbaar. Zowel op iPhoneSE en Iphone6. Wat te doen?

Beste antwoord door Romy

Graag gedaan. Ai, dat is niet de bedoeling. Ik wil je adviseren deze stappen te volgen. Laat me weten hoe dit is afgelopen. Ik wens je in ieder geval een fijn weekend toe.
Bekijk origineel

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 14 maart 2019
Hi Ernstjan. Ik heb jouw gebruikersnaam in verband met de privacy aangepast. Ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt! Heb je dit enkel binnenshuis of overal?

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 14 maart 2019
Hoi Romy, dank je wel voor het aanpassen van m’n gebruikersnaam. Ik heb er niet bij nagedacht.
Zowel binnen als buiten slecht bereik. Zowel inkomende signalen als uitgaande haperen regelmatig.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2019
Graag gedaan. Ai, dat is niet de bedoeling. Ik wil je adviseren deze stappen te volgen. Laat me weten hoe dit is afgelopen. Ik wens je in ieder geval een fijn weekend toe.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen