Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel internet bij verlenging abbonement

  • 23 mei 2022
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Timo Soliano

hallo,



Ik heb pas geleden mijn ben abonnement verlengt. Maar sinds dat mijn nieuwe abonnement inging doet mobiel internet het niet meer. Alles is hetzelfde gebleven simkaart en telefoon er is niks veranderd.

Dus daar ligt het niet aan. Zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan bij jullie.

Ik hoor graag een oplossing voor dit probleem.



Alvast bedankt

Beste antwoord door Shaira

Hi @Timo Soliano, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig zeg. Dat lijkt me zeker ook niet de bedoeling. Zou je a.h.v. dit artikel de instellingen van je telefoon even kunnen nalopen?
Mocht dit geen resultaat opleveren kijk ik graag even met je mee. Stuur mij hiervoor in een privébericht jouw verzoek, je naam, geboortedatum e-mailadres en je postcode + huisnummer. 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2022

Hi @Timo Soliano, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig zeg. Dat lijkt me zeker ook niet de bedoeling. Zou je a.h.v. dit artikel de instellingen van je telefoon even kunnen nalopen?
Mocht dit geen resultaat opleveren kijk ik graag even met je mee. Stuur mij hiervoor in een privébericht jouw verzoek, je naam, geboortedatum e-mailadres en je postcode + huisnummer. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen