Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • March 17, 2019
  • 4 reacties
  • 783 keer bekeken

Ben zeer boos, dagen geen bereik met mijn mobiel gehad nu 10 euro betalen voor simkaart die ik niet gehad hebt. Slechte zaak , zouden eerder een vergoeding aan mij moeten doen.

Beste antwoord door Romy

Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • March 18, 2019
Hi! Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik zie dat je contact hebt gehad via de klantenservice en dat zij de simkaart hebben vergoed. Heb je inmiddels ook weer netwerk?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2019
Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!

  • Ben nieuwsgierig
  • July 26, 2019
Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 26, 2019
Hi @klooster3042. Kan ik iets voor je doen?