Skip to main content
Beantwoord

SIM PROBLEEM

  • 2 augustus 2021
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

  • Ben goed bezig
  • 5 reacties

SPOED

 

Geachte Ben,

 

Ik krijg de melding - geen Sim - terwijl de sim gewoon geplaatst is.

 

Alleen een noodoproep zou ik kunnen doen.

 

Kan ook geen smsjes ontvangen, bellen ook niet.

 

Diverse malen aan en uit gedaan, sim eruit gehaald en  weer terug heeft ook niet geholpen.

 

Graag met spoed hulp!

Beste antwoord door Claude

Hallo Jolijn,

 

Hij doet het tot zover, dank!

 

Met vriendelijke groet

Bekijk origineel

8 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • 3 augustus 2021

Hoi @Claude,

Ik raad je aan om te kijken of de problemen worden veroorzaakt door de simkaart of door de telefoon. Dit test je door de simkaart in een ander toestel te plaatsen, om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart. Ik hoor graag van je wat hieruit komt!


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2021

Dag Jolijn, was inmiddels naar de Media Markt gegaan. Die hebben een Simswap voorgesteld. Heb daarvoor een nieuwe sim gekregen. Na een aantal stappen te hebben doorlopen, krijg ik via de Ben website het bericht dat ik geen sim swap kan doen.

 

Chatten is niet mogelijk met klantenservice. Heb een mail verstuurd via het klantencontact formulier. Dien je tot 3 dagen te wachten op antwoord. Het schiet zo niet op.

 

Hoop dat Ben begrijpt dat ik niet blij ben met de gang van zaken.

 

 


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2021

dank voor je reactie overigens Jolijn.


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2021

ps heb een duo sim...andere sim plaatsen in de telefoon werkt gewoon


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • 4 augustus 2021

Hoi @Claude,

Dank je wel voor je reactie. Ik help je ook graag verder met de aanvraag van een nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je kunt dit sturen naar dit account. Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2021

Dag Jolijn, zojuist een prive bericht verstuurd.

 

Dank en vriendelijke groet,

 

Claude


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • 5 augustus 2021

Hoi @Claude,

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb deze nagekeken en ik zie dat de simkaart die de winkel heeft besteld op dezelfde dag al is geactiveerd. Deze zou dus al moeten werken. Als dit nog niet zo is, zou je dan de telefoon even willen herstarten? Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 5 augustus 2021

Hallo Jolijn,

 

Hij doet het tot zover, dank!

 

Met vriendelijke groet


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen