Skip to main content
Beantwoord

Geen simkaart

  • 17 februari 2022
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

ik heb een nieuwe telefoon met een nieuw abonnement die 15-3 in zou gaan maar nu staat er dat mijn telefoon geen service heeft terwijl de nieuwe simkaart er wel in zit

Beste antwoord door Shaira

Hi @danielsilver, in je eerste bericht geef je inderdaad aan dat dit 15 Maart overgezet zal worden.

Je zult dus nog even hierop moeten wachten. Zodra je nummer succesvol overgezet is ontvang je bericht en kun je de Ben simkaart gebruiken met je te behouden nummer. 

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 18 februari 2022

Goedemiddag! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat je geen netwerk hebt. Heb je toevallig bij het bestellen aangegeven dat je nummerbehoud wilt? Dan wordt het abonnement gepauzeerd zodat je dit ook daadwerkelijk kunt aanvragen.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 18 februari 2022

Ja heb mijn oude nummer inderdaad behouden er stond dat me ouder nummer de 15e werd overgezet naar ben


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2022

Hi @danielsilver, in je eerste bericht geef je inderdaad aan dat dit 15 Maart overgezet zal worden.

Je zult dus nog even hierop moeten wachten. Zodra je nummer succesvol overgezet is ontvang je bericht en kun je de Ben simkaart gebruiken met je te behouden nummer. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen