Beantwoord

Aankoopfactuur opvragen

  • 20 September 2019
  • 17 reacties
  • 1043 keer bekeken

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice, waarin ik vroeg om een aankoopbewijs van mijn Iphone 6. Na een zinloos en klantonvriendelijk gesprek ben ik nog geen stap verder.
Volgens de klantenservice zou een aankoopbon hetzelfde zijn als een factuur. Toen ik uitlegde dat daar toch een verschil in zit, werd mijn verteld dat met geen aankoopfactuur heeft. Einde verhaal.
Waarom is het toch zo moeilijk om geschikte mensen te vinden die het juiste antwoord kunnen geven op een redelijk eenvoudige vraag?
Dus bij deze nogmaals het verzoek aan Ben om mij graag te voorzien van de aankoopfactuur.
icon

Beste antwoord door Merve 24 September 2019, 10:01

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Vivian. Balen dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze telefonische klantenservice 😞. Mag ik van jou het IMEI nummer van je toestel? Dan kan ik hem opvragen.
IMei nummer = 22021317
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Vivian! Het IMEI nummer begint met 35. Zou je mij het juiste nummer willen doorgeven?
359482089970443
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb de aankoopfactuur voor je aangevraagd. Je zult het binnen 5 werkdagen via de mail ontvangen. Ik wens je een fijne dag toe😊
Hartelijk dank.
Beste,

Het zijn nu zeven dagen geleden, waarvan 5 werkdagen, maar ik heb de factuur nog steeds niet ontvangen.
Enig idee wanneer ik deze kan verwachten?

Mvg

Vivian Faas
Reputatie 5
Badge +9
Hi Vivian. Sorry voor de vertraging. Er was iets niet goed gegaan met het ophalen van je pakbon, maar hier was mijn collega al mee bezig. Hij verwacht dit morgen voor je op te lossen. Ik wens je een fijne dag!
Beste Romy,

Het gaat om de aankoopfactuur die ik graag zou willen ontvangen en niet de pakbon.
Kan ik deze morgen verwachten?

Mvg

Vivian Faas
Beste Romy,

Dit duurt nu echt veel te lang.
Wanneer kan ik de aankoopfactuur ontvangen?
Kunnen jullie mij niet gewoon een kopie doen toekomen via de mail?

We zijn alweer twee weken verder.

Vriendelijke groet,

Vivian Faas
Reputatie 5
Badge +9
Hi Vivian. Sorry, dat is niet de bedoeling dat het zo lang duurt. Ik ga er meteen achteraan. Als ik iets weet, houd ik je op de hoogte.
Beste Romy,

Ik heb het gevoel dat ik hier aan het lijntje gehouden word.
Graag ontvang ik vandaag nog de kopie van de aankoopfactuur.

Met vriendelijke groet

Vivian Faas
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Vivian! Ik snap dat het niet fijn is dat je zo lang moet wachten, sorry hiervoor. Ik ben zojuist persoonlijk langsgegaan bij de afdeling. Ze geven aan dat het probleem helaas nog niet is opgelost. Ik wil je vriendelijk vragen om nog heel even geduld te hebben. Wij hebben de aankoopfactuur ook rond 22.01.2018 per mail verstuurd. Heb je dit al opgezocht?
Beste Merve,

Het wordt echt een hele vervelende situatie. Ik heb geen factuur van jullie ontvangen. Ook niet op 22-1 2018!
Als jullie kunnen zien dat de factuur verstuurd is op deze datum, dan is het toch ook mogelijk om diezelfde mail opnieuw te sturen?
Ik word behoorlijk aan het lijntje gehouden.
Reputatie 5
Badge +6
Als ik het kon versturen had ik dit zeker al gedaan. Rond die datum is er door een ander systeem een mail verstuurd, wat ik zelf ook niet kan inzien. Wij sturen namelijk altijd de aankoopfactuur vlak na de besteldatum. Hierdoor adviseer ik je om zelf nog te kijken of je hier iets van kunt vinden.
Nogmaals Merve, Ik ben niet in het bezit van deze factuur, want anders had ik het niet aan jullie gevraagd.
Geef gewoon aan dat jullie het niet gaan versturen of anders wanneer dat wel gaat gebeuren.
Reputatie 5
Badge +6
Zoals ik al aangaf ervaart de afdeling hier problemen mee waardoor ze het op dit moment nog niet kunnen versturen. Dit betekent niet dat ze het niet gaan versturen. Er is helaas op dit moment ook geen oplossingstijd. Ze werken er hard aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra het is opgelost zal je het per mail ontvangen. Nogmaals sorry voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer