Beantwoord

betaalingsmethode

  • 25 April 2022
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo, ik heb een Revolutie bankrekening als betaalgegevens laten staan in de Ben app, maar sinds vorige jaar december werd de kost van mijn abonnement is afgeschreven. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Shaira 25 April 2022, 14:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Lihui Mao ,

Bedankt voor het openen van dit topic.

Ik begrijp dat de betalingen niet helemaal lekker lopen?
Zou je mij in een privébericht je naam, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Bedankt voor de reactie en een klein typefoutje “revolut” moet zijn in plaats van revolutie. Ik heb een privé bericht al gestuurd.

Sorry nog een typefoutje, sinds vorige jaar december werd de kost van mijn abonnement niet meer afgeschreven. Hoe kan het afgeschreven worden? Want ik wil niet mijn nummer geblokkeerd worden.

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor je privé bericht @Lihui Mao.

Ik heb je een reactie verzonden. Wil je jouw rekeningnummer wijzigen naar een buitenlands nummer dien je altijd contact opnemen met de klantenservice. 

Hallo, ik werd twee keer afgeschreven van Ben omdat vandaag wordt mijn bankrekening hetzelfde bedrag afgeschreven dat ik op 28 april 2022 naar Ben bankrekening overgemaakt heb. Zou u mij kunnen helpen om dit bedrag terug naar mijn bankrekening storten? Ik verwacht zo snel mogelijk antwoord.

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Lihui Mao! Ojeej, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag het bedrag wat door ons wordt geïncasseerd gewoon storneren via de bank. Dan blijft het bedrag wat jij zelf hebt overgemaakt gewoon staan.

Reageer