Beantwoord

Geblokkeerd vanwege openstaande factuur?

  • 12 May 2018
  • 7 reacties
  • 586 keer bekeken

ik kreeg twee maanden geleden een email van ben dat ik nog een openstaand bedrag had van 44,50 en dat hij binnen 8 werkdagen betaald moest worden anders zou mijn abbonoment worden geblokeerd. Vervolgens heb ik hem gelijk betaald maar toch werd mijn nummer geblokeerd?
nu 1maand verder en krijg ik een bericht dat ik 315 moet betalen omdat mn abbonoment word beeindigt?? terwijl er geen openstaand bedrag meer op stond? ik had optijd betaald en toch kan ik niet bellen of smsen
ook ben ik al 2 maanden niet bereikbaar want de blokade is nooit opgevenen?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 May 2018, 09:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen smahanefarissi, vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de blokkade! Ik heb direct voor je nagekeken hoe het komt dat je een factuur hebt ontvangen van 315,62 euro en de blokkade.

Jouw abonnement is bij ons op 12-03-2018 beëindigd vanwege een betaalachterstand. De laatste factuur heb je van ons in april gekregen. Op de factuur staan de afkoop kosten van het toestelkrediet. Deze kosten hebben wij in een keer in rekening moeten brengen vanwege de beëindiging van het abonnement.
ik heb ook al een paar keer gebeld voordat hij werd geblokeerd?
wat moet ik nu doen?
want als het goed is was er na een betalingsherinnering geen factuur meer open?

mijn vraag is nu Wat moet ik doen?
Reputatie 6
Badge +8
Het abonnement is helaas beëindigd vanwege de openstaande facturen. Om deze reden is het voor ons niet meer mogelijk jouw abonnement opnieuw te heractiveren. Op dit moment staat er nog wel een factuur bij ons open met een totaalbedrag van 315,62 euro. De uiterste betaaldatum is inmiddels verstreken. Op 7 mei hebben wij jou een mail gestuurd met het verzoek het openstaande bedrag naar ons over te maken. Blijft de betaling uit, dan kan het helaas zijn dat het openstaande bedrag overgedragen zal worden naar een incassobureau.

Mijn nummer geblokkeerd  omdat factuur van 74 euro niet betaalt is maar kan factuur niet terug vinden op mijn  ben 

Mvg inge

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Inge! Het gaat om de tweede nummer die sinds februari niet is betaald. Er staat hiervoor nu een bedrag van 72,61 euro open.

Hi een vraagje 

als ik mijn openstaande factuur betaald word dan mijn nummer gedeblokkeerd?

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag @Tndy! Is het abonnement geblokkeerd of beëindigd? Bij een blokkade wordt het automatisch opgeheven zodra openstaande facturen zijn betaald. Bij een beëindiging zou je contact moeten opnemen met de klantenservice. Vaak is het wel mogelijk om het nummer te activeren maar het hangt eigenlijk een beetje van de situatie af. 

Reageer