Skip to main content
Antwoord

Heb mijn factuur betaald maar data en bellen is nogsteeds uit

  • January 30, 2020
  • 8 reacties
  • 470 keer bekeken

Ik kreeg eergisteren een SMS van ben dat mijn factuur niet was geïncasseerd, en of ik het zelf kon overmaken. Dit heb ik gedaan en toen kwam ik bij een scherm dat zei dat ik op z'n laatst de volgende dag m'n bundel weer kon gebruiken, het is nu 2 dagen later en ik kan nog steeds niet bellen/m'n data gebruiken

Beste antwoord door Romy

Wat raar dat het niet werkt! Kun je jouw toestel over een kwartier eens herstarten en het nogmaals proberen? Laat me even weten hoe dit uitpakt. Sorry voor het ongemak!

8 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 31, 2020

Hi Blauw. Ik kijk graag met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Ik kan dan ook niet bij jouw gegevens. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kan ik met je meekijken.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 31, 2020

Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat jouw simkaart wel zou moeten werken! Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 31, 2020

Ja dat heb ik al meerdere keren geprobeert, ik zit in Hongarije en ben alleen op vakantie dus ik kan ook niet iemands telefoon lenen om te checken of die dan wel werkt


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • February 3, 2020

Goedemorgen! Wat vreemd dat het nog steeds niet werkt. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 3, 2020

Dat heb ik net geprobeerd, bij standaard netwerk staat geen service, en als ik dan probeer te verbinden met een handmatig gekozen netwerk krijg ik de melding dat de netwerkregistratie is mislukt. Ik kan dus niet op het internet en kan ook niet bellen. Is er echt geen fout gemaakt bij ben? Deze problemen zijn namelijk begonnen toen ik even werd uitgesloten van het netwerk, ik hoop dat jullie een oplossing hebben


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Wat raar dat het niet werkt! Kun je jouw toestel over een kwartier eens herstarten en het nogmaals proberen? Laat me even weten hoe dit uitpakt. Sorry voor het ongemak!


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 4, 2020

Alles werkt nu weer! Gelukkig! 


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 4, 2020

Ah wat ontzettend fijn om te horen! Ik wens jou ook een mooie dag!