Beantwoord

Hoeveel bel minuten / MBs /SMSn heb ik nu daad werkelijk in de afgelopen maanden gebruikt?

  • 2 February 2019
  • 11 reacties
  • 1006 keer bekeken

De Ben facturen zijn obv PDF's en bevatten geen totalen!?

Iemand al een methode bedacht om terug te kunnen kijken hoeveel bel minuten / MBs /SMSn je daadwerkelijk in een bepaalde periode of maand gebruikt heb?

Nu moet ik handmatig regel voor regel bij elkaar op gaan tellen of zo?

Is er ergens een Excel sheet van te genereren?

BVD en VrGr
icon

Beste antwoord door Romy 4 February 2019, 15:15

Bekijk origineel

11 reacties

Ik kan wel online de PDF omzetten naar een excel versie, maar dat ken ik verder niet.
https://www.pdftoexcel.com
Iemand anders wel handig in excel??
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Nee, je kan inderdaad in jouw facturen geen totaal aantal terug zien. Wel kan je dit terug zien in jouw huidige verbruik in de Ik-Ben omgeving. Ook kun je hiervoor jouw toestel raadplegen.Niet ieder toestel heeft een automatische verbruikstatus ingebouwd, maar dan kun je eventueel kijken naar verbruiksapps in de app- of playstore.
Dat is natuurlijk wel erg jammer van Ben en een hiaat zonder goede reden.
Er is natuurlijk niets zo makkelijk als deze info volledig te maken in een factuur en eigenlijk zou het ook gewoon standaard verplicht moeten zijn.
Nu moet elke klant zelf regeltje voor regeltje een optel sommetje uitvoeren.

Verbruiksapps en toestel info hebben geen enkele waarde bij communicatie met Ben mbt verbruik of in rekening gebrachte kosten.

Ben zou dit natuurlijk veel klantvriendelijker inzichtelijk moeten maken.

Mijn hoop is nog steeds gevestigd op een knappe bol die met Excel een goede sheet can maken waarin verschillende totalen terug te lezen zouden kunnen zijn.
Maar Romy wel bedankt voor jouw reactie. 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Ik begrijp jouw reactie. Het is goed dat je het aangeeft. Ik zal het in ieder geval voor je doorzetten. Voor nu wil ik je adviseren om je real time verbruik te bekijken. Sorry hiervoor. Ik wens je wel alvast een fijn weekend toe!

Hallo,

 

Dit topic is al oud maar ik wil hier graag op reageren. Het aantal verbruikte minuten wordt nog steeds niet opgeteld op de factuur. Dit is zeer onhandig. Ik wil graag zien hoeveel ik in een maand gebeld heb. Waarom kan dit bij mb’s wel en minuten niet? Het real time verbruik kan ik niet zien omdat ik een onbeperkt bellen abonnement heb bij Ben. Buiten dat wil ik dit graag kunnen zien ergens.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jesse. Dat kan ik me voorstellen. Als je me jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers kan versturen middels een privé bericht kan ik voor nu kijken hoeveel belminuten je hebt verbruikt. De verbruiksstatus aanpassen zodat ook klanten die gebruik maken van een obeperkte bundel makkelijk hun verbruik kunnen inzien heb ik intern voor je doorgegeven. Sorry voor dit ongemak!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jesse. Hier ben ik weer. Ik heb contact gehad met mijn collega over de onbeperkte bundel. Zij geeft aan dat dit niet meer wordt weergegeven omdat het een onbeperkte bundel is. Dit is enkel zichtbaar voor klanten met een beperkte bundel.

Hallo Romy,

 

Ik zal je een privé berichtje sturen. Jammer dat dit niet meer zichtbaar word. Ik zou dit graag toch iedere maand willen zien om een afweging te maken ten opzichte van mijn bundel. Zou je dit als tip intern mee willen geven?

Hi Jesse. Dat kan ik me voorstellen. Als je me jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers kan versturen middels een privé bericht kan ik voor nu kijken hoeveel belminuten je hebt verbruikt. De verbruiksstatus aanpassen zodat ook klanten die gebruik maken van een obeperkte bundel makkelijk hun verbruik kunnen inzien heb ik intern voor je doorgegeven. Sorry voor dit ongemak!


Hallo Romy ik kan je geen privé bericht sturen omdat je mij niet volgt, kan dat kloppen?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jesse. Nee, je kan het beste een privé bericht versturen via de link! Maar ik zie dat dit inmiddels al is gelukt.

Ik begrijp goed dat je dit zou willen inzien. Ik heb het inmiddels al voor je doorgezet. Voor nu kreeg ik dan jammer genoeg terug dat Ben hier voor heeft gekozen omdat het een onbeperkte bundel betreft. Maar iedere melding hierover zet ik door. Misschien dat dat op den duur wel iets gaat veranderen.

Voor nu zal ik je belminuten even doorgeven via het privé bericht. Mocht je dit in de toekomst vaker willen opzoeken kun je me altijd een berichtje sturen! Dan kijk ik het gelijk voor je na.

Reageer