Beantwoord

Maritieme service

  • 19 August 2022
  • 33 reacties
  • 925 keer bekeken

Dag, ik zie tot mijn verbazing dat ik €55,28 buiten mijn verbruik zit. Er staat bij Maritieme service Noorwegen. Ik heb mijn berichten na gekeken, maar ik heb geen enkele.bericht gekregen van Ben om hierover te worden geïnformeerd / gewaarschuwd.

icon

Beste antwoord door Papa Rob 20 July 2023, 17:42

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jouw vrouw erg blij is met ons!  💙 Graag gedaan! @Papa Rob 

 

Goedenavond,

 

Ook ik heb helaas te maken met onderstaande. Tot op heden heb ik geen enkel bericht ontvangen dat er extra kosten buiten de bundel op zee gelden. Hier was ik niet van op de hoogte. Graag hoor ik van Ben hoe dit op te lossen valt. Alvast bedankt! Groet Mariëlle

Reputatie 4
Badge +1

Geeft niet @Papa Rob  😊  Een hele fijne dag gewenst! 

Hallo,

Ik heb een bijna identiek probleem als Peter en Hannah van der Schaaf. Ik heb ook de veerboot naar Noorwegen gepakt en zonder dat ik het wist gebruik gemaakt van maritieme service. Ik had de roaming uit staan. Opeens kreeg ik sms berichten dat ik buiten mijn data kosten gemaakt had. Ik heb zo spoedig mogelijk heel mijn mobiel uitgezet, durfde m niet meer te gebruiken. in totaal is € 22,74. aan kosten gemaakt. op mijn rekening van juli (was 31 juli) of augustus stonden de kosten niet berekend. ik dacht dat ze bij Ben hadden gezien dat niet terechte kosten waren. maar op de rekening van september worden ze wel berekend. Heel vervelend!

Hallo,

Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt afgelopen week. Op 2 november heb ik de boot gepakt van IJmuiden naar Newcastle. Ik heb geen waarschuwing ontvangen, maar wel twee smsjes vlak achter elkaar dat ik eerst 80% van mijn bundel heb verbruikt en daarna 100%. Uiteraard heb ik mijn roaming uit gezet. Hopelijk dat we dit op een passende manier kunnen oplossen! 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @JeroenMarch! Ontzettend balen dat je ook kosten hebt gekregen voor een maritiem zone. Ik wil je graag helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Jolanda Spierings! Sorry! Ik zie dat we je reactie hebben gemist. Uiteraard help ik je ook met plezier verder. Zou je mij ook je naam, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer in een privébericht kunnen doorgeven?

Reputatie 5
Badge +6

@JeroenMarch Bedankt voor het doorgeven van de gegevens! Ik heb het meteen uitgezocht. Normaliter ben je zelf verantwoordelijk om in het buitenland data roaming uit te zetten maar wel begrijpelijk dat het niet bewust is verbruikt. Je bent al zo lang klant bij mij! Daarom heb ik de kosten ook eenmalig voor je vergoed. Heb ik je hiermee kunnen helpen?

Reageer