Beantwoord

doorschakelen voicemail uitzetten lukt niet

  • 30 November 2020
  • 8 reacties
  • 1500 keer bekeken

Ik heb de voicemail uitgezet en de code om het doorschakelen te wissen gebruikt. Maar ondanks dat ik deze code heb gebruikt blijft hij na 5 keer overgaan doorgezet worden. Erg lastig want de bewuste telefoon is van mijn oude moedertje die vaak echt meer tijd nodig heeft om op te nemen. Hoe is dat op te lossen?

icon

Beste antwoord door Jolijn 5 January 2021, 11:49

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Victoriri!

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je hier vragen over hebt! Naast dat de doorschakeling naar voicemail opgeheven moet worden, is het ook noodzakelijk dat je de functie Voicemail uitschakelt bij haar diensten. Je kunt dit via de online Ik Ben omgeving doen via https://www.ben.nl/inloggen of via de Ben app.

Bedankt voor je reactie, maar ook dit heb ik gedaan. Nog schakelt hij door. Ik krijg nu na 5 keer overgaan te horen dat het nummer nu niet bereikbaar is.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Victoriri!

Als je naar 5 keer overgaan niet meer automatisch verbonden wordt naar voicemail, gaat het al wel de goede kant op! Ik kan je nog wel aanraden om te kijken naar een verlenging van de doorschakeltijd. Deze kun je bij ons aanpassen tot maximaal 30 seconden. Via deze code kun je dit aanpassen:

* * 61 *+31624 het tiencijferig nummer * 11 * aantal seconden #

 

Ik ga het vandaag eens proberen!

Reputatie 5
Badge +9

Laat vooral even weten of het heeft mogen werken!

Het werkt helaas niet ...😔

Telefoon ook opnieuw opgestart maar dat hielp niet. En ik wil het toch echt voor haar oplossen.

Reputatie 5
Badge +9

Ah dat is echt niet fijn! Staat dit abonnement op jouw naam of die van je moeder?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Victoriri,

helaas hebben we geen reactie meer mogen ontvangen. Hopelijk is het inmiddels opgelost! Ik zal deze reactie nu als antwoord aangeven op het topic. Mocht je toch nog problemen ervaren, staan we voor je klaar.

Reageer