Beantwoord

Voicemail

  • 27 July 2019
  • 6 reacties
  • 664 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
Ik wil graag een voicemail met een anoniem welkomstbericht, dus het bericht dat er in eerste instantie opstond ("U bent verbonden met de voicemail van nul zes ..."). Ik kon mijn voicemail echter niet afluisteren zonder een persoonlijke welkomstboodschap in te stellen.Hoe kan ik deze weer verwijderen en vervangen door jullie standaardwelkomstbericht?
icon

Beste antwoord door Romy 29 July 2019, 09:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @Ewin. Ik had jouw vraag in dit topic ook kunnen vinden en daar beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten!
Hoi Romy,

Helaas is het niet gelukt. Wanneer ik de 4 cijfers 9212 om de standaard welkom-boodschap in te stellen toets, krijg je niets te horen. Het gesprek begint weer van voor aan.
Reputatie 5
Badge +9
Dat is erg balen! Kun je mij in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer het gaat? Daarnaast ontvang ik graag de postcode+huisnummer en geboortedatum van het abonnement.
Hallo Romy ik heb geen iddee hoe ik je prive berixht kan sturen. Kun je me dit uitleggen?
Reputatie 5
Badge +9
Je kunt op de link klikken, dan kom je op het Ben account. Daar zou je een privé bericht moeten kunnen sturen.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor het privé bericht @Ewin! Ik heb jouw voicemail even een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of het dan wel werkt!

Reageer