Beantwoord

voicemail afluisteren Simpel + Ben

  • 23 July 2019
  • 6 reacties
  • 965 keer bekeken

Ik heb een Ben sim en een Simpel sim. Beide gebruiken het T-Mobile netwerk. Hoe kan ik mijn Simpel voicemail afluisteren vanaf mijn "Ben" telefoon zonder dat deze automatisch naar mijn Ben voicemail gaat?
šŸ¤”
icon

Beste antwoord door Romy 24 July 2019, 12:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Willem. Ik heb dit even voor je nagevraagd, maar dit is jammer genoeg niet mogelijk. Je kan jouw voicemail enkel afluisteren vanaf je eigen mobiel.
Hi Romy, maar dat is absurd. Als je dus twee Sims op het T-Mobile netwerk hebt, heb je dus altijd twee telefoons nodig om je voicemail af te luisteren? Ik zie dat als een groot gebrek in de geboden functionaliteit.
Reputatie 5
Badge +9
Je kunt jouw voicemail beluisteren door met je eigen nummer te bellen naar de voicemail. Wanneer je een toestel aanschaft met dual sim kun je tussen de simkaarten switchen. Dan is het wel mogelijk.
Ik heb een dual SIM toestel. De Simpel sim zit in mijn pabx. Dus op afstand afluisteren met een andere telefoon is wat ik wil.
Reputatie 5
Badge +9
Ah okay. Dat wist ik niet, nee dit is niet mogelijk. Sorry!
Reputatie 5
Badge +9
Hi Willem. Ik kom nog even terug op jouw vraag. Ik heb een artikel gevonden (intern) waaruit blijkt dat dit wel mogelijk moet kunnen zijn. Je moet hiervoor een pincode instellen voor jouw simkaart. Ik zal de tekst even voor je kopiƫren:

Als je vanaf een andere telefoon de voicemail wilt afluisteren, moet er vooraf een pincode worden ingesteld.

Instellen of veranderen voicemail pincode
Je moet in Nederland de pincode instellen, want dat kan niet vanuit het buitenland.
1. Bel met de mobiele telefoon naar 1233
2. Kies optie 9
3. Kies optie 2
4. Kies optie 2


Pincode kwijt?

De voicemail pincode kan tijdens het verblijf in het buitenland worden aangevraagd door # te toetsen in het keuzemenu van de voicemail. De pincode wordt dan direct per sms naar het mobiele nummer verstuurd.

Wanneer dit gelukt is kun je je voicemail beluisteren vanaf je Simpel toestel. Sorry voor het foutieve antwoord!

Reageer