Beantwoord

Voicemail niet uit te krijgen

  • 21 October 2017
  • 6 reacties
  • 675 keer bekeken

Net als vele anderen hier op het forum heb ik geprobeerd mijn voicemail uit te zetten maar zonder resultaat. Ik irriteer mij hier heel erg aan.
Op de site lees je dan dat er een storing is. Natuurlijk, een storing.... wat zou het ook anders moeten zijn?
Mijn verzoek aan BEN: willen jullie mijn voicemail uitzetten en deze voor altijd blokkeren?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rox 23 October 2017, 08:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen cmplubbers! Bedankt voor je bericht, het klopt dat het op dit moment niet mogelijk is om via de IkBen pagina je voicemail uit te schakelen. Ik help je hier natuurlijk graag mee!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de voicemail voor je uitgezet. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit ook verwerken. Het kan maximaal 30 minuten duren voordat de wijziging helemaal is doorgevoerd.

Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.
Mijn Voicemail is ook uit zichzelf weer aangegaan. Ik heb in het verleden ook heel veel moeite moeten doen om de Voicemail uit te krijgen. Ik zie heel veel klachten over problemen met het uitzetten van de voicemail. Is het een verdienmodel of zo? Contact met de voicemail zijn weer verbruikte belminuten tenslotte. Waarom is dit niet op te lossen.
Willen jullie mijn Voicemail in ieder geval uit zetten?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jack. Wat vervelend dat je hier problemen aan ondervindt. Jouw voicemail stond uit in ons systeem, maar ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Let er wel op dat je niet naar je eigen nummer of de voicemail belt. Hiermee schakel je de voicemail namelijk weer in. Sorry dat je hier al eerder problemen mee hebt gehad, ik kan begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar ik kan je garanderen dat dit geen verdienmodel is 🙂

Ik wens je alvast een mooi weekend!
Graag mijn voicemail ook permanent uitzetten. Telefoonnummer eindigt op 8548
Reputatie 5
Badge +9
Hi Raaf. Kun je in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum het gaat?
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens, @Raaf. Jouw voicemail stond uit op het netwerk, maar ik heb een kleine reset uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Reageer