Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • 8 August 2018
  • 11 reacties
  • 1616 keer bekeken

Beste moderators,
Volgens de ben-app staat de voicemail voor onze abonnementen uit. Echter is dit in de praktijk niet het geval op het 2e abonnement. Ook bellen naar dat speciale nummer werkt niet.

Willen jullie de voicemail uitzetten aub?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jill 9 August 2018, 09:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Degroot, wat leuk dat je twee abonnementen bij ons hebt! Ik ga je verder helpen. Zou je mij de laatste twee cijfers van het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat? Alvast bedankt.
Hoi Jill,
Fijn dat je wilt helpen! Het gaat om het nummer met 13 als laatste 2 cijfers.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb de voicemail voor je uitgeschakeld.
Hartstike bedankt. Hij staat inderdaad uit, fijn!
Reputatie 5
Badge +12
Wat fijn dat het gelukt is! Ik wens je een hele fijne dag toe.
Beste moderators,
Volgens de ben-app staat de voicemail voor mijn abonnementen uit. Echter is dit in de praktijk niet het geval. Ook bellen naar ##002# werkt niet.

Willen jullie de beide voicemails uitzetten aub?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, Ferry ter Stal.

NB: de laatste 2 cijfers van de telefoonnummers zijn: 52 en 61.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Beide nummers waren uitgeschakeld voor de voicemail. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Let er op dat je de voicemail automatisch aanzet wanneer je naar je eigen nummer, of de voicemail belt.
Zouden jullie graag mijn voicemail uit kunnen zetten? Mijn laatste 2 cijfers zijn 75
Gr 'm van schijndel
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! De voicemail staat nu uit. Zou je alleen nog je toestel uit en aan kunnen zetten? Let er op dat je de voicemail automatisch aanzet wanneer je naar je eigen nummer, of de voicemail belt.

Hallo,

Ik zou ook graag mijn voicemail uit willen schakelen. 

Welke gegevens hebben jullie daarvoor nodig?

 

Groet

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Mieke! Ik heb de voicemail voor jou uitgeschakeld. Je zou zelf alleen nog je toestel moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag toe:blush:

Reageer