Skip to main content
Beantwoord

Voicemail uitzetten

  • 31 augustus 2018
  • 22 reacties
  • 1340 keer bekeken

Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt

Beste antwoord door Shanna

adje112 schreef:
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt


Hoi Adje112, wat vervelend dat het niet is gelukt om je voicemail uit te zetten. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?
Bekijk origineel

22 reacties

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 31 augustus 2018
Ik heb met het nieuwe abonnement van mijn moeder precies hetzelfde probleem.

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2018
adje112 schreef:
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt


Hoi Adje112, wat vervelend dat het niet is gelukt om je voicemail uit te zetten. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 31 augustus 2018
tara.adema schreef:
Ik heb met het nieuwe abonnement van mijn moeder precies hetzelfde probleem.


Hoi tara.adema! Ik zie dat je zojuist met onze telefonische klantenservice hebt gebeld voor de voicemail. Is het inmiddels gelukt?

  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 4 september 2018
Ook ik loop tegen dit probleem aan. Kunnen jullie dit voor mij regelenregelen?

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 5 september 2018
ingrid.c schreef:
Ook ik loop tegen dit probleem aan. Kunnen jullie dit voor mij regelenregelen?


Goedemorgen ingrid.c! Ik heb de voicemail voor je uitgeschakeld. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?

  • Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 7 september 2018
Hoi,
Zou dit ook voor mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 8 september 2018
SWS schreef:
Hoi,
Zou dit ook voor mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!


Jahoor, geen probleem SWS! Ik heb zojuist jouw voicemail uitgeschakeld. Wanneer je jouw toestel herstart dan worden de wijzigingen ook op de simkaart overgebracht.

Ik heb precies hetzelfde. Kunnen jullie ook mijn voicemail uitschakelen? Alvast bedankt

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 1 oktober 2018
joostvandenberg93 schreef:
Ik heb precies hetzelfde. Kunnen jullie ook mijn voicemail uitschakelen? Alvast bedankt


Hi Joostvandenberg93, yes! Ik heb de voicemail voor je uitgezet. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan de simkaart deze wijziging verwerken.

  • Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 5 oktober 2018
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 8 oktober 2018
elisehorjus schreef:
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt


Hi Elise, ik heb jouw voicemail uitgezet. Als je opnieuw opstart dan kan jouw simkaart de verandering verwerken.

  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2018
Voor mij hetzelfde verhaal, voicemail staat uit volgens de app maar niet echt

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 29 oktober 2018
81605066 schreef:
Voor mij hetzelfde verhaal, voicemail staat uit volgens de app maar niet echt


Ik ga je hierbij helpen. De voicemail is bij deze ook voor je uitgeschakeld op het netwerk. Na de toestelherstart is de wijziging overgebracht op de simkaart.

  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2018
Helemaal goed, bedankt

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 30 oktober 2018
Graag gedaan!

  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 16 april 2019
En ja hoor.....na een weekje... staat de voicemail weer aan.....wat fu...vreselijk irritant
Kan hier aub iets aangedaan worden? Is al een keertje gedaan door. Dacht Romy, weet niet zeker meer. Nr eindigt op 632

  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 17 april 2019
Echt....jammer....nog steeds niks aangegaan waarom moet dit zoooooo lang duren en waarom gaat steeds elke keer mijn voicemail aan terwijl ik dit helemaal niet wil en door wie of wat gebeurd dit dan ? Ben echt niet de enige..... waarom gebeurd hier niks mee...?

  • 9 reacties
  • 1 mei 2019
Beste BEN medewerker,

Ik heb ook van alles geprobeerd om mijn voicemail uit te krijgen, maar het lukt niet. Het schakelt zich vanzelf weer in. Graag een definitieve oplossing!

Met vriendelijke groet,

Rachid

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 2 mei 2019
Hi Rachid,

Wat vreemd dat de voicemail vanzelf weer inschakelt. Ik zie namelijk dat de voicemail wel uitstaat. Het kan enkele uren duren totdat de voicemail uitschakelt. Verder wordt de voicemail ook weer ingeschakeld zodra je belt naar 1233.

  • 9 reacties
  • 2 mei 2019
Hallo Merve,

Ik heb de voicemail uitgeschakeld zoals ik reeds aangaf, maar toch krijg nog steeds smsberichten binnen dat er nieuw voicemail is binnengekomen. Dit gaat al paar dagen zo, dus het staat los van de door jou aangegeven uren.

Groet,

Rachid

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 2 mei 2019
Oh, duidelijk! Ik zal de voicemail dan voor je resetten zodat het volledig uitstaat. Je zou zelf alleen nog je toestel over een uur uit en aan moeten zetten zodat het ook wordt doorgevoerd naar de simkaart.

  • 9 reacties
  • 2 mei 2019
Bedankt, ik ga het proberen!

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen