Beantwoord

Voicemail uitzetten

  • 31 August 2018
  • 22 reacties
  • 1339 keer bekeken

Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Shanna 31 August 2018, 12:53

Bekijk origineel

22 reacties

Ik heb met het nieuwe abonnement van mijn moeder precies hetzelfde probleem.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt

Hoi Adje112, wat vervelend dat het niet is gelukt om je voicemail uit te zetten. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb met het nieuwe abonnement van mijn moeder precies hetzelfde probleem.

Hoi tara.adema! Ik zie dat je zojuist met onze telefonische klantenservice hebt gebeld voor de voicemail. Is het inmiddels gelukt?
Ook ik loop tegen dit probleem aan. Kunnen jullie dit voor mij regelenregelen?
Reputatie 3
Badge +2
Ook ik loop tegen dit probleem aan. Kunnen jullie dit voor mij regelenregelen?

Goedemorgen ingrid.c! Ik heb de voicemail voor je uitgeschakeld. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?
Hoi,
Zou dit ook voor mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,
Zou dit ook voor mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!


Jahoor, geen probleem SWS! Ik heb zojuist jouw voicemail uitgeschakeld. Wanneer je jouw toestel herstart dan worden de wijzigingen ook op de simkaart overgebracht.
Ik heb precies hetzelfde. Kunnen jullie ook mijn voicemail uitschakelen? Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb precies hetzelfde. Kunnen jullie ook mijn voicemail uitschakelen? Alvast bedankt

Hi Joostvandenberg93, yes! Ik heb de voicemail voor je uitgezet. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan de simkaart deze wijziging verwerken.
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb in mijn Ben de voicemail uitgezet.ik heb ook ##002# gebeld en mijn toestel, aan en uitgezet. Nog steeds krijgen mensen mijn voicemail.Ik wil het echt heel graag uitzetten. Alvast bedankt

Hi Elise, ik heb jouw voicemail uitgezet. Als je opnieuw opstart dan kan jouw simkaart de verandering verwerken.
Voor mij hetzelfde verhaal, voicemail staat uit volgens de app maar niet echt
Reputatie 5
Badge +12
Voor mij hetzelfde verhaal, voicemail staat uit volgens de app maar niet echt

Ik ga je hierbij helpen. De voicemail is bij deze ook voor je uitgeschakeld op het netwerk. Na de toestelherstart is de wijziging overgebracht op de simkaart.
Helemaal goed, bedankt
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan!
En ja hoor.....na een weekje... staat de voicemail weer aan.....wat fu...vreselijk irritant
Kan hier aub iets aangedaan worden? Is al een keertje gedaan door. Dacht Romy, weet niet zeker meer. Nr eindigt op 632
Echt....jammer....nog steeds niks aangegaan waarom moet dit zoooooo lang duren en waarom gaat steeds elke keer mijn voicemail aan terwijl ik dit helemaal niet wil en door wie of wat gebeurd dit dan ? Ben echt niet de enige..... waarom gebeurd hier niks mee...?
Beste BEN medewerker,

Ik heb ook van alles geprobeerd om mijn voicemail uit te krijgen, maar het lukt niet. Het schakelt zich vanzelf weer in. Graag een definitieve oplossing!

Met vriendelijke groet,

Rachid
Reputatie 5
Badge +6
Hi Rachid,

Wat vreemd dat de voicemail vanzelf weer inschakelt. Ik zie namelijk dat de voicemail wel uitstaat. Het kan enkele uren duren totdat de voicemail uitschakelt. Verder wordt de voicemail ook weer ingeschakeld zodra je belt naar 1233.
Hallo Merve,

Ik heb de voicemail uitgeschakeld zoals ik reeds aangaf, maar toch krijg nog steeds smsberichten binnen dat er nieuw voicemail is binnengekomen. Dit gaat al paar dagen zo, dus het staat los van de door jou aangegeven uren.

Groet,

Rachid
Reputatie 5
Badge +6
Oh, duidelijk! Ik zal de voicemail dan voor je resetten zodat het volledig uitstaat. Je zou zelf alleen nog je toestel over een uur uit en aan moeten zetten zodat het ook wordt doorgevoerd naar de simkaart.
Bedankt, ik ga het proberen!

Reageer