Hoe zet ik 3G of 4G aan op mijn iPhone (IOS)?

  • 15 November 2016
  • 50 reacties
  • 56590 keer bekeken

Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties
Ga op je mobiele telefoon naar:
  • Instellingen
  • Open Mobiel netwerk
  • Klik op Opties mobiel data
  • Klik op Gesprekken en data
  • Selecteer hier 3G of 4G
Sinds kort heeft Ben ook 4G extra snel abonnementen. Hiermee kan je nog sneller streamen en surfen op het internet.

50 reacties

Ik heb alles gedaan wat jullie als tip geven zodat me 4g gaat werken maar hij doet het nog steeds niet op 4g,als ik 3G aan zet doet ie het wel ??
Reputatie 6
Badge +8
Hallo milelo3, vervelend dat jouw 4G bundel niet werkt op je toestel. Hopelijk kan ik jehier verder helpen om tot een oplossing te komen. Zou je de volgende stappen willen doorlopen? Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen (hierbij verlies je wel je WiFi wachtwoorden)

Hierna kan je deze link kopieëren en plakken in Safari: http://www.ben.nl/iphonesettings Herstart nadat je deze instructies hebt doorgelopen je toestel. Wil je mij laten weten of je hierna wel gebruik kan maken van 4G?
Hallo Angelique
Ik laat het je morgen weten als ik buiten ben geweest en ik wel of geen gebruik van 4g kan maken heb alle stappen nu onder nomen
Groetjes milelo
Reputatie 6
Badge +8
Dan spreken we dat af, milelo3! Graag hoor ik van je.
Ik heb een iphone 5 s en heb net een 4 g abonnement afgesloten. Bovenstaande punten heb ik doorlopen maar tot op heden zie ik geen 4 g in mijn scherm staan
Reputatie 6
Badge +8
Hallo ebonnetnaranjo, zijn de problemen nog aanwezig? Probeer dan even je toestel te herstarten.
Aan de lopende band gedaan maar helaas tot op heden niet gelukt
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je dit aangeeft! Ik heb je simkaart voor de zekerheid even een reset gegeven. Zou je nogmaals je toestel willen herstarten? Laat je mij hierna weten of het wel lukt om te verbinden met 4G?
Zou je mijn simkaart ook kunnen resetten? Bij mij werkt het ook allemaal niet..
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Lourha, ik heb het voor je aangepast! Als je over een kwartier je toestel opnieuw start moet het werken.

Groetjes, Jolijn
Hallo,
Ik kan sinds ik over ben gegaan op Ben geen internet gebruiken buiten WiFi om.
Ik heb een nieuwe IPhone 5. Heb alles gedaan wat jullie aan tips aangeven maar nog steeds geen internet verbinding buiten.

Groetjes Freddy
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,
Ik kan sinds ik over ben gegaan op Ben geen internet gebruiken buiten WiFi om.
Ik heb een nieuwe IPhone 5. Heb alles gedaan wat jullie aan tips aangeven maar nog steeds geen internet verbinding buiten.

Groetjes Freddy


Hoi Freddy, sinds het begin van het abonnement al? Daar schrik ik van! Dat is al een tijdje.. Zou je kunnen aangeven of je de problemen hebt op het 3G of het 4G netwerk? De instellingen bij ons op het netwerk staan (gelukkig) juist om 3G en 4G te ontvangen, dus ik ben erg benieuwd waar je problemen mee ervaart zodat ik je verder kan helpen! Laat je het weten?
Hoi Angelique,
Ik heb problemen op het 4G netwerk.
Groet Freddy
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Angelique,
Ik heb problemen op het 4G netwerk.
Groet Freddy


Vreemd zeg! De dekking en de instellingen op de simkaart heb ik nagekeken en daar zijn geen gekke dingen te zien! Zou je deze link via de app Safari willen openen > ben.nl/iphonesettings Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.
Hoi Angelique,

Heb het geïnstalleerd, morgen ga ik het buiten Wifi om proberen.
Je hoort van me.

Groetjes Freddy
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Angelique,

Heb het geïnstalleerd, morgen ga ik het buiten Wifi om proberen.
Je hoort van me.

Groetjes Freddy


Hoi Freddy, helemaal goed! Mocht het niet werken, dan hoor ik natuurlijk graag van je.
Hoi Angelique,
Het is gelukt, ik heb internet buiten Wifi om.
Hartelijke dank voor je hulp en ik wens je een fijn weekend 🙂

Groetjes Freddy
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Angelique,
Het is gelukt, ik heb internet buiten Wifi om.
Hartelijke dank voor je hulp en ik wens je een fijn weekend 🙂

Groetjes Freddy


Ahh, super om te lezen Freddy! Ik ga goed het weekend in 😉 Jij ook een heel prettig weekend!
Dankjewel 🙂. Fijn dat ik mijn steentje kan bijdragen voor een fijn weekend.
Ook ik heb alle stappen ondernomen die hier voor aangegeven staan. Mijn telefoon staat op 4G, maar ik blijf de melding 3G houden op mijn telefoon. Wat kan ik nu nog doen?
Vandaag nog maar een keer de netwerkinstellingen van m'n telefoon opnieuw ingesteld en daarna nog een keer via de link van jullie de download binnengehaald, maar 4G doet het nog steeds niet?
Help
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Berkel, sorry voor de late reactie. Ik heb de internetinstellingen van je simkaart een reset gegeven. Zou je over een kwartier je toestel eens willen herstarten? Ik hoor graag of het dan wel werkt!

Groetjes, Jolijn
Hoi Berkel, sorry voor de late reactie. Ik heb de internetinstellingen van je simkaart een reset gegeven. Zou je over een kwartier je toestel eens willen herstarten? Ik hoor graag of het dan wel werkt!

Groetjes, Jolijn


Hallo Jolijn,

Heb m'n telefoon weer opgestart en staat nou goed.
Dank je wel.
Hoi Berkel, sorry voor de late reactie. Ik heb de internetinstellingen van je simkaart een reset gegeven. Zou je over een kwartier je toestel eens willen herstarten? Ik hoor graag of het dan wel werkt!

Groetjes, Jolijn


Hallo Jolijn,

Heb m'n telefoon weer opgestart en staat nou goed.
Dank je wel.


Je gaat het niet geloven, maar staat weer terug op 3G.
Heb alle stappen opnieuw doorlopen, maar blijft 3G 😞
Reputatie 3
Badge +7
Dat is wel vreemd, Berkel! Jammer dat het toch niet heeft gewerkt. Zou je je simkaart eens in een ander toestel willen plaatsen? Ik hoor graag of je daar dezelde problemen ondervindt.

Groetjes, Jolijn

Reageer