Beantwoord

iPhone 7 werkt niet naar behoren

  • 29 January 2021
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo, 

 

Mijn zoon zijn iPhone 7 werkt niet naar behoren. Normaal heb ik nooit problemen met een telefoon van Ben maar deze werkt gewoon niet goed. Appjes lopen steeds vast of het laden ervan duurt erg lang. Ook loopt soms de hele telefoon vast en moet hij een paar minuten wachten voordat de telefoon weer werkt. Gister heeft hij daarom zo’n 1000 foto’s en 25 video’s verwijderd, maar hij loopt nog steeds vast. Ook bijvoorbeeld gisteravond wou mijn zoon op TikTok maar dat liep 5 keer vast, toen YouTube maar dat liep om de 2 minuten vast. Soms werkt de telefoon wel goed maar soms werkt die ook alsof hij al 5 keer gerefurbished is.

Kan iemand mij helpen?

 

Mvg,

Cindy 

icon

Beste antwoord door Jolijn 4 February 2021, 09:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @cdejong74!

Ik help je graag verder met je telefoon! Ik kan me voorstellen dat het voor jouw zoon erg vervelend is dat hij niet goed werkt. Je geeft in je bericht aan dat de iPhone 7 refurbished is. Wij bieden geen refurbished toestellen aan, dus ik denk dat je de telefoon via een andere winkel (Mobiel.nl, Belsimpel o.i.d.) hebt gekocht. 

Aangezien zij de telefoon hebben geleverd, gaan zij ook over de garantie. Ik raad je aan contact op te nemen met de winkel waar je de telefoon hebt gekocht, zodat zij jullie verder kunnen helpen met een reparatie.

Hallo @Jolijn , 

Sorry voor het misverstand! Ik bedoel dat hij aanvoelt al een ge-refurbished telefoon, het is geen ge-refurbished. Mijn zoon zei dat hij soms zo aanvoelt qua vastlopen en laden. Ik heb hem wel gewoon besteld via Ben.
Sorry voor het misverstand! 
Mvg,

Cindy

Reputatie 3
Badge +7

Ah, geen probleem @cdejong74!

In dat geval kijk ik graag nog even met je mee om te zien wat ik voor je kan betekenen. Zou je hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN die bij ons bekend is kunnen sturen? Je kunt dit sturen via dit account. Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +7

Bedankt voor het sturen van je gegevens @cdejong74!

Ik zie dat je de telefoon inderdaad via onze webshop hebt gekocht. In dat geval raad ik je aan om te kijken naar een reparatie van de telefoon. Alle gegevens hierover kun je hier vinden.

Voordat je jouw toestel aanmeld, raad ik je nog wel aan om te kijken of de problemen opgelost worden door je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat is namelijk ook wat er als eerste wordt gedaan bij een reparatie. Vergeet hiervoor niet een reservekopie van je toestel te maken, zodat je niet al je gegevens kwijt bent. Hopelijk geeft dit de oplossing!

Reageer