Beantwoord

Bundel in Zwitserland

  • 7 February 2019
  • 7 reacties
  • 3447 keer bekeken

Ik ben op vakantie in Zwitserland en heb hierom gekeken naar de tarieven voor mobiel internet in Zwitserland. Hierop staat duidelijk vermeld: "bundel tarief".
Nou ben ik een paar dagen aan het internetten, krijg ik een sms die zegt dat ik 5 euro buiten mijn bundel heb verbruikt. Als t goed is is internet in Zwitserland gratis, net als bij andere providers. Waarom heb ik dan toch buiten mijn bundel verbruikt?

Groeten,
Jochem
icon

Beste antwoord door Friesian 7 February 2019, 21:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@Snoeshaantje Jij weet hier wel een antwoord op denk ik!
Reputatie 4
Badge +4
Zwitserland valt in zone 1 niet in https://zone EU, je bundels zijn niet te gebruiken in Zwitserland. verbruik is buiten de bundel. Meer informatie vindt je hier. Gebruik van wifi en/of lokale simkaart geef ik je als advies.
Reputatie 6
Badge +3
Zwitserland valt in zone 1 niet in https://zone EU, je bundels zijn niet te gebruiken in Zwitserland. verbruik is buiten de bundel. Meer informatie vindt je hier. Gebruik van wifi en/of lokale simkaart geef ik je als advies.


@Snoeshaantje Wist wel dat jij hierop een antwoord kon geven! #Super
Ik ben in Zwitserland en heb extra MB gekocht om hier te kunnen internetten maar krijg alsnog berichten dat ik buiten mijn bundel verbruik (nu al 10 euro!). Ik heb nog bijna alle net gekochte 3000 MB extra over!
Het is inmiddels al €20. Ik heb WiFi nodig. Ook voor navigatie in Zwitserland. Kunnen jullie dit rechtzetten svp zo snel mogelijk? Heb om dit te voorkomen de MB extra aangeschaft maar worden niet gebruikt!!!
Voor de duidelijkheid, het gaat hier dus niet om mijn bundel maar om bijgekochte MB extra die niet gebruikt worden terwijl ik steeds sms'jes krijg dat ik buiten mijn bundel verbruikt heb!
Reputatie 5
Badge +9
Hi @karindr! Zwitserland brengt altijd extra kosten met zich mee. Je betaalt hier een toeslag over je bundels. Dit kun je ook terug lezen in de link van @Snoeshaantje.

Reageer