Internet buitenland

  • 19 April 2017
  • 3 reacties
  • 260 keer bekeken

Ik was een paar weken geleden in Parijs voor het eerst met een abonnement van ben in het buitenland. Mijn internet deed het niet. Ik kan niks aanzetten. Ik wil graag weten hoe dit kan en zijn er bij ben bepaalde abonnementen die je kan aanzetten voor het buitenland en gaat alles buiten je bundel dan of ook nog erin?
Groetjes ella

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ella, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je in het buitenland geen verbinding kon maken met het netwerk. Ik zie hier dat de instellingen voor gebruik van het abonnement in andere landen in orde zijn, maar ik kan niet zien of er bijvoorbeeld een storing was op het gastnetwerk. Heb je geprobeerd handmatig een ander gastnetwerk te kiezen om te kijken of het hiermee wel lukte?

Daarnaast bieden wij geen aparte abonnementen of bundels aan voor gebruik in het buitenland. In het buitenland maar binnen de EU gaat het verbruik van je bundels af, maar wordt er nog wel een toeslag van 6 cent berekend per verbruikte belminuut of MB.

Groetjes, Jolijn
Zelfde probleem in Parijs twee jaar later, hele dag wel Orange F provider, maar geen internet toegang, lijkt een beetje structureler. Graag structurele oplossing dus
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Zou je de stappen uit 'geen internet buitenland' eens kunnen volgen? Laat me even weten of dit is gelukt!

Reageer