netwerk Italië

  • 16 October 2019
  • 11 reacties
  • 666 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Ik zit in Italië maar heb geen service. Enige wat ik krijg is nood oproepen. Ook al geprobeerd zelf providers uit te zoeken maar werkt voor 3 minuten maar. Kun je me helpen?

Shaira 1 jaar geleden

Hi @Jonne Rensen,

Wat onhandig zeg!

Ik kijk graag even met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jobe! Ah lekker, Italië! Het zou helemaal top zijn als je dan ook nog jouw toestel kunt gebruiken. Ik heb de instellingen een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten hoe dat gegaan is. Mocht dat niet lukken, volg dan de stappen uit ‘ik kan geen internet gebruiken in het buitenland.’ Je mobiele gegevens en data roaming staan wel aan, toch? :wink:

Hallo, 

Ik ben in Italië maar mijn telefoon kan geen verbinding maken met data. Ik heb mijn data roaming aan staan en mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart. Het blijft het echter niet doen. Ik kan ook niet handmatig verbinding maken want dan vind hij geen operators. Wat kan ik hier aan doen? 

Met vriendelijke groet,

Merle 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Merie! Superonhandig dat je geen bereik hebt in Italië. Kun je de simkaart in een ander toestel proberen?

Beste ben, 

 

Ik zit momenteel met ditzelfde probleem. Exact dezelfde stappen doorlopen als hierboven door iedereen genoemd is. Kun je mijn sim kaart resetten? Lees in andere forums op deze website dat dit schijnt te werken. Welke gegevens hebben jullie nodig?

 

Gr. Joost

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Joost! Leuk dat je er bent. Wel minder leuk dat je geen netwerkt hebt in Italië. Stuur mij gerust een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer. Dan help ik graag verder.

Hallo Ben,

 

Net als de anderen in deze reeks heb ik geen bereik in Italië. Ik heb de kaart geprobeerd erin en eruit te halen, ik heb mijn mobiel aan- en uitgezet, ect. ect. Ik heb me tot nu toe grotendeels gered door me van gratis wifi tot gratis wifi te bewegen, maar ik zou ook wel graag bereikbaar willen zijn voor sms en bellen. Is de simkaart resetten de oplossing? En zo ja, zou dit mogelijk kunnen zijn voor mij?

 

Gr. Timo

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag Timo! Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken. In het weekend zijn wij niet aanwezig. Ik denk dat je dan langer wacht op mijn antwoord als we het via deze weg willen resetten. Stuur mij anders even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan help ik je graag verder!

Beste Ben,

Ik heb dit probleem ook, en kom er niet uit. Bij mijn netbereik staat emergency calls only, maar ik kon gister wel sms'en met een vriend. Ik kan echter geen internet (4g) gebruiken. Ik heb mijn bundel opgewaardeerd met extra internet, maar de bevestiging hiervan komt niet aan. 

Ik heb de handleidingen geprobeerd met handmatig instellen, maar ik kom er niet uit... 

Vriendelijke groet,

Henrieke

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Henrieke,

Wat vervelend dat het niet lukt om verbinding te houden op je vakantieadres. 

Ik kijk graag even met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 

Ook in ben in italie maar heb geen netwerk 😡 alleen Wi-Fi via het hotel. Kunnen jullie dit asap oplossen ?

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Jonne Rensen,

Wat onhandig zeg!

Ik kijk graag even met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reageer