Beantwoord

2 nummers in 1 Ben app inzien

  • 19 October 2018
  • 15 reacties
  • 3454 keer bekeken

Ik heb kort geleden een 2e nummer laten toevoegen aan mijn abonnement. Nu zie ik in de app alleen nog maar het verbruik van het 2e nieuw afgesloten nummer. Mij is gezegd dat ik inzage in beide nummers zou hebben. Hoe kan ik dit herstellen?
icon

Beste antwoord door Shanna 22 October 2018, 11:27

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen s.cats! Als beide nummers onder één klantkaart staan dan is het inderdaad mogelijk om in beide nummers inzage te hebben. Als het goed is kan je bij de instellingen onderin het juiste nummer selecteren. Is dit voor jou mogelijk?
Op de computer gaat het goed. Zie ik beide nummers. In de app zie ik alleen het 2e nummer die ik kort geleden heb laten toevoegen. Ik kan het 1e nummer wel selecteren maar dan geeft hij een foutmelding.
Reputatie 5
Badge +7
Ik ga het voor je laten nakijken! Ik heb alleen nog twee vraagjes. Welke versie van de app heb je geinstalleerd en welke telefoon gebruik je?
Ik heb een samsung 6 edge telefoon. Ik heb de nieuwste versie van de app want ik had deze vorige week al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor het doorgeven! Ik zal dit vermelden bij onze technische afdeling. De Ben app wordt binnenkort geupdate en dan zal dit probleem ook verholpen worden. In de tussentijd kun je inloggen op de website om de gegevens in te zien. Als je geupdate wilt worden over wanneer de update heeft plaatsgevonden, dan kun je het contactformulier invullen op de website met als onderwerp 'Problemen met Ben app'.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan wel van beide nummers abonnement inzien maar alleen van het laatst toegevoegde nummer verbruik. Heb net de app gedownlaod en heb een Iphone SE
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik kan me voorstellen dat je graag van alle nummers het verbruikt wilt kunnen bekijken. Heb je al eens geprobeerd om opnieuw in te loggen? Ik wil je vragen deze stappen aan te houden. Laat me even weten of dit gelukt is.
Heb de app weer opnieuw geinstalleerd naar krijg nog steeds niet de mogelijkheid om het verbruik van beide nummers in te zien
Reputatie 5
Badge +9
Onhandig dat dit niet gewerkt heeft, fvanderzwaan0. Gebruik je toevallig een Android? En zo ja, welke versie?
Ik heb een Iphone SE had ik ook al doorgegeven
Reputatie 5
Badge +6
Hoi fvanderzwaan0,

Ik vermoed dat je net iets te vroeg was met het bekijken van het nummer in de Ben app. Het tweede abonnement is namelijk in maart geactiveerd. Hierdoor kun je het ook pas inzien op het moment dat jouw abonnement actief is gegaan. Als het goed is zou je het verbruik nu wel kunnen inzien. Zou je het nogmaals willen proberen?
Nee, kan nog niet. Heb de app weer opnieuw geinstalleerd. Kan op alle ‘tabbladen’ van nummer switchen masr niet bij verbruik. Dasr staat mijn laatste toegevoegde nummer uitgegrijsd.
Reputatie 5
Badge +9
Ervaar je dit probleem ook op de website?
Nee, op de website kan ik switchen van nummer. Kan dus verbruik van beide nummers inzien. maar het is niet handig. kost meer tijd om in te loggen dan de app in te zien.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik zal dit meenemen en ik wil je vragen de update van de Ben app af te wachten en voor nu gebruik te maken van jouw Ik-Ben omgeving via de Ik-Ben pagina. Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Reageer