Beantwoord

Bestelling nieuw toestel

  • 27 June 2018
  • 3 reacties
  • 564 keer bekeken

Beste community,

Ik heb een toestel besteld, heb daarna echter emails ontvangen waar ik niet wijzer van word.

ordernummer: 334290267

Ik wil gewoon nummer behoud, maar dat spreekt voor zich denk ik, aangezien ik al bij Ben zit. Echter er staat in een mail "Nadat je je bestelling hebt ontvangen (je ontvangt een simkaart met een tijdelijk nummer), vraag ik nummerbehoud voor je aan bij je huidige aanbieder. Hierover informeer ik je via e-mail. Zodra je huidige mobiele nummer is omgezet naar Ben, start je abonnement"

?
Daarnaast kan ik mijn bestelling niet volgen via AMP. Daar vragen ze een verificatiecode?

Verder heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling niet goed was afgerond?

Kortom, ik ben eenbeetje de weg kwijt. Is mijn bestelling nu gelukt? en wat moet ik nog doen?

Alvast bedankt,

Gokhan
[Edit: telefoonnummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Wietske 28 June 2018, 13:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Superleuk om te horen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst gkorkcu! Je geeft aan dat je al klant bij ons bent en daarom graag jouw telefoonnummer wil behouden. Ik zie echter dat je onder ordernummer 334290267 een heel nieuw abonnement hebt afgesloten. Het is echter niet mogelijk om een telefoonnummer dat al bij Ben zit intern over te zetten op een nieuw abonnement.

Mocht je jouw bestaande abonnement willen verlengen dan kan je het beste de nieuwe bestelling annuleren en jouw abonnement alsnog verlengen.

Hallo 

 

Ik heb een nieuwe abonnement bij aangevraagd

Deze zou vandaag gebracht worden

Maar ik heb nog geen mail of bericht gehad

Kan ik vandaag mn bestelling verwachten?

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Leuk dat je een abonnement hebt aanschaft!  Ik zie dat jouw bestelling vandaag geleverd is. Klopt dat?

Reageer