Beantwoord

Vroegtijdig verlengen

  • 12 September 2018
  • 3 reacties
  • 416 keer bekeken

Omdat mijn interne geheugen niet toereikend is voor mij zou ik graag vroegtijdig een ander toestel willen.
Ik wil dan overstappen op de S7 van Samsung.
icon

Beste antwoord door Wietske 12 September 2018, 11:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Pc4Love,

Wat jammer dat jouw toestel je niet helemaal meer bevalt 😞 Daar hebben wij gelukkig een goede oplossing voor! Je kunt namelijk jouw abonnement vroegtijdig verlengen. Je betaalt dan wel in één keer het restbedrag aan toestelkrediet af. Hoe dat precies in z'n werk gaat en hoe je jouw abonnement vroegtijdig kunt verlengen lees je in dit topic.
Ik heb net telefonisch een vroegtijdige verlenging aangevraagd met nieuwe telefoon. Nu krijg ik een mail dat verlenging niet mogelijk is omdat mijn abonnement nog niet verlengd kan worden???
Daarom is het toch een vroegtijdige verlenging?
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb net telefonisch een vroegtijdige verlenging aangevraagd met nieuwe telefoon. Nu krijg ik een mail dat verlenging niet mogelijk is omdat mijn abonnement nog niet verlengd kan worden???
Daarom is het toch een vroegtijdige verlenging?



Ik snap je verwarring bergenberg. Geen zorgen! Je kunt deze e-mail namelijk als niet verzonden beschouwen. Door een storing wordt deze e-mail namelijk standaard verzonden maar de bestelling loopt gewoon door zie ik.

Reageer