Beantwoord

Bundel wijzigen

  • 21 April 2022
  • 3 reacties
  • 173 keer bekeken

De  kosten voor mijn bundel zijn tijdens de looptijd verhoogd met 16 cent en nu kan ik de bundel niet meer wijzigen in een nieuwe bundel met het startbedrag. Als reden staat erbij dat de nieuwe bundel niet goedkoper mag zijn als het startcontract maar dat is dus niet zo.

icon

Beste antwoord door Fatima 1 August 2023, 10:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Kees45

Bedankt voor het openen van dit topic. Ik begrijp dat je hier refereert naar de inflatiecorrectie? 

In dit artikel lees je hier wat meer over. Mocht je in aanmerking komen voor verlenging kijkt mijn verkoopafdeling graag met je mee naar de huidige bundels en tarieven die je wellicht aanspreken. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 20:00 op 0800 2462468.

Ik heb voor 1 maand mijn bundel omhooggevallen bijgesteld.  Nu wil ik deze weer terug zetten,  maar door de inflatie correctie die is toegepast kan ik dat niet meer zelf doen. Kan iemand van Klantenservice mijn vorige bundel (prijs) weer terugzetten?

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Nivooijs  Bedankt voor je bericht! 😊 Wat ontzettend jammer om te lezen dat je niet terug kan naar je oude bundels. Misschien kan je een bundel kiezen die in de buurt komt van wat jij eerder had? Het klopt dat je niet onder je nieuwe maandbedrag mag komen, dus houd hier rekening mee.  

Reageer